AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Tenker å gi nettdating et forsøk i sommer.. Er 45 år, og har ikke datet så mye siden jeg ble singel. Så skal jeg velge Sukker eller Match? Er usikker på om Tinder er noe for så gamle som meg... Anonymkode: 64a09...fa6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Ingen av delene. Kom deg ut i den virkelige verden. Anonymkode: 81425...471 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Sukker var full av weirdoes. Nå er jeg dog kresen. Anonymkode: 8b370...020
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sukker var full av weirdoes. Nå er jeg dog kresen. Anonymkode: 8b370...020 Det var min erfaring også. Tinder er ikke noe bedre. Anonymkode: 81425...471
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Det kommer an på hvor mye penger du vil legge i det. På sukker går det an å være ikke-betalende medlem og allikevel motta meldinger og lese dem, de som er plussmedlem kan du svare til selv om du ikke betaler. Velger du å bli betalende medlem så synker medlemsprisen for hver gang du betaler. På match må du betale for å lese blinks og meldinger fra alle. De reklamerer med å lage profil helt gratis, men det er også alt som er gratis der. Anonymkode: 6c518...923
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Jeg er 40 og liker sukker bedre enn match. ref det med betalingen som noen over her nevnte, og fordi jeg syns matchingen på sukker er bedre. Men faktisk er ikke Tinder så ille heller. Det er mange på vår alder der også. Ulempen der er at du kun sorterer på bakgrunn av bilde og evt det lille de skriver i profilen. Fordelen er at du kun kan få meldinger fra de du selv har likt. Andre steder vil man alltid få meldinger fra en del fullstendig uaktuelle personer. På Tinder må man kanskje bruke litt lengre tid på å finne ut om fyren er seriøs og om man har mye felles, men ellers funker det greit. Jeg har selv akkurat møtt en veldig hyggelig mann gjennom Tinder. Anonymkode: 60d7e...ce0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 og liker sukker bedre enn match. ref det med betalingen som noen over her nevnte, og fordi jeg syns matchingen på sukker er bedre. Men faktisk er ikke Tinder så ille heller. Det er mange på vår alder der også. Ulempen der er at du kun sorterer på bakgrunn av bilde og evt det lille de skriver i profilen. Fordelen er at du kun kan få meldinger fra de du selv har likt. Andre steder vil man alltid få meldinger fra en del fullstendig uaktuelle personer. På Tinder må man kanskje bruke litt lengre tid på å finne ut om fyren er seriøs og om man har mye felles, men ellers funker det greit. Jeg har selv akkurat møtt en veldig hyggelig mann gjennom Tinder. Anonymkode: 60d7e...ce0 Har hatt litt lyst til å gi Tinder en sjansen, men har hørt så mye om at alle der bare er ute etter sex.. Jeg gidder ikke masse sånne en-nattsopplegg. Er jo ufarlig å prøve, kanskje jeg skal gjøre det! ts Anonymkode: 64a09...fa6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt litt lyst til å gi Tinder en sjansen, men har hørt så mye om at alle der bare er ute etter sex.. Jeg gidder ikke masse sånne en-nattsopplegg. Er jo ufarlig å prøve, kanskje jeg skal gjøre det! ts Anonymkode: 64a09...fa6 Bare vær tydelig på hva DU ønsker hele veien, og hold litt igjen til dere har blitt litt kjent så tenker jeg det går helt fint. Anonymkode: 60d7e...ce0
nevrobarn.com Skrevet 28. juni 2017 #9 Skrevet 28. juni 2017 Tips for å lage en god datingprofil kan du finne her
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #10 Skrevet 28. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt litt lyst til å gi Tinder en sjansen, men har hørt så mye om at alle der bare er ute etter sex.. Jeg gidder ikke masse sånne en-nattsopplegg. Er jo ufarlig å prøve, kanskje jeg skal gjøre det! ts Anonymkode: 64a09...fa6 Det er mange av oss på Tinder som ser etter noe seriøst også, så ikke tro på de tullingene som sier det bare er for sex Anonymkode: 01e67...5bd
Gjest Annetnavn_ Skrevet 28. juni 2017 #11 Skrevet 28. juni 2017 (endret) Prøv alle tre, så finner du selv ut hvilken du liker best. Husk å skru av varslingen på dem, så slipper du alt maset på telefonen Endret 28. juni 2017 av Annetnavn_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå