Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å flytte til Tønsberg med familien neste år, og har derfor et år på meg til å finne med jobb der. Det jeg har hørt, er at det skal være vanskelig å få lærerjobb i disse byene.

Er det noen her som vet om dette stemmer? Det er jo generelt vanskelig å få lærerjobb, for det er absolutt ikke lærermangel i Norge, og spesielt ikke om du søker på videregående skole-jobb.

Er det en av disse byene som det kan være enklere enn de andre å få seg jobb i? Og, er det noen som vet hvor mange lærerstillinger som lyses ut hver vår?

Og, en siste ting: Har to barn som neste år vil begynne i 2. og 4.klasse, er det noen skoler i Tønsberg spesielt som går for å ha godt miljø? VI flytter bl.a. fordi det ene barnet ikke har det så bra her vi bor nå.

Anonymkode: 3c863...4cc

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 25.6.2017 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å flytte til Tønsberg med familien neste år, og har derfor et år på meg til å finne med jobb der. Det jeg har hørt, er at det skal være vanskelig å få lærerjobb i disse byene.

Er det noen her som vet om dette stemmer? Det er jo generelt vanskelig å få lærerjobb, for det er absolutt ikke lærermangel i Norge, og spesielt ikke om du søker på videregående skole-jobb.

Er det en av disse byene som det kan være enklere enn de andre å få seg jobb i? Og, er det noen som vet hvor mange lærerstillinger som lyses ut hver vår?

Og, en siste ting: Har to barn som neste år vil begynne i 2. og 4.klasse, er det noen skoler i Tønsberg spesielt som går for å ha godt miljø? VI flytter bl.a. fordi det ene barnet ikke har det så bra her vi bor nå.

Er det noen som er kjent i Tønsberg og vet noe om dette? :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som er kjent i Tønsberg og vet noe om dette? :)

Med "disse byene" mente jeg andre byer i Vestfold i nærheten av Tønsberg; f.eks. Sandefjord og Horten.

Skrevet

Jeg klarer ikke å dy meg: Det er alltid så gøy med disse lærerne som ikke kan kommaregler.... (unnskyld, unnskyld!)

Ja, det er vanskelig å få jobb her. Det er mange bra barneskoler. Den beste er nok Skagerak International School i Sandefjord.

Anonymkode: 434e4...d72

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å dy meg: Det er alltid så gøy med disse lærerne som ikke kan kommaregler.... (unnskyld, unnskyld!)

Ja, det er vanskelig å få jobb her. Det er mange bra barneskoler. Den beste er nok Skagerak International School i Sandefjord.

Nei, du er nok ikke så god på kommaregler. :)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du først skal kommentere andres skriftspråk så bør du først sjekke ditt eget språk ;) 

Anonymkode: 78f52...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...