Gå til innhold

Tror jeg har en date i morgen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja altså- vi ble enig om å gå tur i morgen.. fin utsikt over byen dit vi skal. Kjenner jeg er litt nervøs, har pratet litt med han på tinder- men ikke nok til at jeg vet veldig mye om han. Men kanskje er det bra, for da har vi mer å snakke om? Uff.. gi meg dine beste tips for en bra (edru😂) første date!🤐

Anonymkode: d2ef1...973

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært forsiktig med å møte ukjente menn på steder med lite folk, som feks på en skogstur.. 

Anonymkode: afdaa...000

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville vært forsiktig med å møte ukjente menn på steder med lite folk, som feks på en skogstur.. 

Anonymkode: afdaa...000

Dette er en av de mest kjente skogsturene i byen/turistattraksjon, så går alltid folk der.. Utover det er jeg jo helt enig med deg. Bør jeg foreslo noe annet da? 

Anonymkode: d2ef1...973

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tror du har en date? 

Hvis du skal på date for første gang og ikke kjenner fyren så ville jeg kanskje heller møttes for en kaffe en plass der det er mange andre folk:)

Anonymkode: be71c...785

AnonymBruker
Skrevet

Hyggelig å gå tur! Jeg er mye mer komfortabel med sånt enn en kaffe... Kaffe gjør man med kolleger også, og jeg syntes fort det kan bli fokus litt for intenst ved at man sitter face to face hele tiden. Går man, så har man jo ansiktene vendt fremover side om side,  og slipper å stirre på hverandre hele tiden.
Det kan være hyggelig å ta med en thermos med kaffe eller te, og finne en benk underveis å sette seg ned på om kjemien er god.
Ellers så pleier praten å gå greit av seg selv , og kommer du ikke på noe så kan man alltids snakke om hvor flott det er i skogen, så hyggelig det er å se andre gå på tur, fortelle historier fra når man var liten og lekte i skogen, snakke om dyr man risikerer å se i skogen osv :)

Anonymkode: fa949...6be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...