AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Jeg har blitt generelt sterkere og mindre stressa av å gjøre yoga. Anonymkode: 2cb13...976
mapanda Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 Mange sier at det hjelper, fordi man komme mer i kontakt med seg selv og kroppen. Jeg vil anbefale det, du får en ro
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Du lærer deg å tilpasse pust til bevegelse i rolig rytme som kan dempe angst. Du er i bevegelse som kan frigi endorfiner og dempe stress og depresjon. Hvis du går i Yogatimer er du sosial, det motvirker psykiske lidelser. Selv foretrekker jeg friluftsliv, natur og trening er bedre enn all slags behandling! Anonymkode: 134ac...d8e
Quetzalcoatl Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Noe av det grunnleggende med yoga er at man holder en jevn pust gjennom øvelsene, og det er noe som bidrar til emosjonell regulering 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 Uten tvil. Yoga brukes opprinnelig for å få balanse i det som kalles energisenterne i kroppen, og gammel teori er at psykiske problemer er blokkeringer i disse energisenterne. I vår vestlige yoga har det vært mest fokus på de kroppslige fordelene av yoga men det er ingen tvil om at det fungerer mentalt også. Jeg fikk en helt annen livsgnist etter å ha gått på yoga en liten stund og kjenner haugevis av mennesker som har fått bukt med alt fra adhd til sinneproblemer og depresjon. Anonymkode: 284a9...019 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Du lærer å kontrollere pust, får en god kontakt med kroppen, klarer å bli kvitt stressplager, får mestringsfølelse og blir I bedre form. Ja det hjelper. Anonymkode: 41519...a98 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 I noen psykiatriske avdelinger har de yogatimer og pasientene har etter min erfaring sagt at de har et kjempestort utbytte av det! Anonymkode: 1c90c...c73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå