AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Jeg vet at jeg kan være litt 'en av gutta', har blitt fortalt det og merker at jeg generelt kommer godt overens med menn. Venninnene mine kommer først, men jeg liker også å henge litt med menn. Dette fordi jeg synes menn er morsomme og de kan konkurrere og pushe hverandres grenser litt mer enn damer. Jeg er interessert i en mann nå, og lurer på om han synes det er bra eller dårlig at jeg er sånn. Om jeg kan snakke om 'mannetingene' jeg gjør eller helst bør holde igjen om dette. Vet at alle er forskjellige, men lurer på hva flertallet tenker. Anonymkode: 878a4...eeb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Det er ikke negativt, forutsatt at du tar vare på venninnene dine. For disse "gutta" er ikke ekte venner, alle vil benytte enhver sjanse til å komme i buksene dine. Så det er greit at du bruker de som underholdning nå og da, men det er venninnene dine som er de ekte vennene dine og det er viktig at du tar vare på de. Anonymkode: 360a7...d70
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke negativt, forutsatt at du tar vare på venninnene dine. For disse "gutta" er ikke ekte venner, alle vil benytte enhver sjanse til å komme i buksene dine. Så det er greit at du bruker de som underholdning nå og da, men det er venninnene dine som er de ekte vennene dine og det er viktig at du tar vare på de. Anonymkode: 360a7...d70 dagens dummeste Anonymkode: 4c2c0...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå