Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har for flere år siden hatt DNB, så sparebank1 og nå Nordea. Jeg er ikke fornøyd med noen av dem som mobilbank.

DNB er helt elendig! Først er det dårlig design, men det dårligste av alt er at når man er inne i appen må man faktisk bruke web ved å trykke på "mobilbank". Da er jo mye av poenget med appen borte. Slik er det ikke hos Nordea og sparebank.

Sparebank har et pent design og kunne vært skikkelig bra, men stryker totalt når det kommer til det å betale regninger. Det må man fremdeles legge inn kid nummer selv i stedet for å kunne bruke kamera til å lese av all info på regningen.

Nordea har det meste, men et forferdelig design som hører fortiden til, og det samme gjelder web siden deres også. Jeg er lei Nordea, da appen er forferdelig, med unntak av faktura skanner.

Valgmuligheter er mye større i Sparebank appen, der man har en mye bedre oversikt over det meste.

Om man ser bort fra lån, forsikringer og alt annet av det som faktisk er det viktigste når man velger bank, hvilken bank er deres favoritt når det kommer til valgmuligheter, brukervennlighet og design?

Anonymkode: 1eecd...d60

AnonymBruker
Skrevet

Venter du til etter sommeren så kommer der nye mobilbanker i flere banker. Da skal de angivelig ha satt sammen det beste fra de beste.....om dette blir bedre gjenstår å se. 

Anonymkode: edeb6...5b0

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter du til etter sommeren så kommer der nye mobilbanker i flere banker. Da skal de angivelig ha satt sammen det beste fra de beste.....om dette blir bedre gjenstår å se. 

Ok? Det hadde vært fint, da pr idag er de alle dårlige. Hvilke banker gjelder dette? Hvor har du lest dette?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok? Det hadde vært fint, da pr idag er de alle dårlige. Hvilke banker gjelder dette? Hvor har du lest dette?

Hvilke og hvor mange som blir med i denne omleggingen er jeg ikke sikker på. Dette har sammenheng med at flere banker inngikk avtale om å bruke DNB sitt vipps system tidligere i år. (Intern info.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...