Gjest Komme i form. Skrevet 25. juni 2017 #1 Del Skrevet 25. juni 2017 Jeg er lei av å ta opp handa for å stoppe deg , fra å krasje med meg. Med hodet langt ned i mobilen. Flere som opplever det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 25. juni 2017 #2 Del Skrevet 25. juni 2017 Savner en app, eller funksjon på mobilen som varsler om man er i fare for å krasje med noe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneBenny Skrevet 25. juni 2017 #3 Del Skrevet 25. juni 2017 Og jeg er lei av å måtte ligge på bremsen hver gang en hjernedød idiot som er oppslukt av mobilen finner ut at h*n plutselig skal over veien, og skråkner over uten varsel, med blikket stadig festet på mobilen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. juni 2017 #4 Del Skrevet 25. juni 2017 4 timer siden, HanneBenny skrev: Og jeg er lei av å måtte ligge på bremsen hver gang en hjernedød idiot som er oppslukt av mobilen finner ut at h*n plutselig skal over veien, og skråkner over uten varsel, med blikket stadig festet på mobilen. Har sett dette flere ganger. Folk som går rett ut i fotgjengerfeltet uten å se seg for og med nesa ned i mobilen. Kan faktisk være livsfarlig. Selv om bilister i prinsippet skal stoppe for fotgjengere, så finnes det dessverre mange uoppmerksomme sjåfører som i verste fall kan meie en rett ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneBenny Skrevet 25. juni 2017 #5 Del Skrevet 25. juni 2017 1 minutt siden, Diamant skrev: Har sett dette flere ganger. Folk som går rett ut i fotgjengerfeltet uten å se seg for og med nesa ned i mobilen. Kan faktisk være livsfarlig. Selv om bilister i prinsippet skal stoppe for fotgjengere, så finnes det dessverre mange uoppmerksomme sjåfører som i verste fall kan meie en rett ned. Ja, sakker alltid farten litt når jeg nærmer meg fotgjengerfelt uansett, men det er jo ikke alle som bryr seg om det heller, og begynner å gå over veien hvor det passer dem :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Komme i form. Skrevet 26. juni 2017 #6 Del Skrevet 26. juni 2017 På 25.6.2017 den 16.14, stan skrev: Savner en app, eller funksjon på mobilen som varsler om man er i fare for å krasje med noe Ja noen trenger den. 😂 Var en som gikk seg rett på meg. Måtte heve hånden for å gjøre han obs på at jeg var der.😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Komme i form. Skrevet 26. juni 2017 #7 Del Skrevet 26. juni 2017 På 25.6.2017 den 17.11, HanneBenny skrev: Og jeg er lei av å måtte ligge på bremsen hver gang en hjernedød idiot som er oppslukt av mobilen finner ut at h*n plutselig skal over veien, og skråkner over uten varsel, med blikket stadig festet på mobilen. Det kan ende stygt.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Komme i form. Skrevet 26. juni 2017 #8 Del Skrevet 26. juni 2017 20 timer siden, HanneBenny skrev: Ja, sakker alltid farten litt når jeg nærmer meg fotgjengerfelt uansett, men det er jo ikke alle som bryr seg om det heller, og begynner å gå over veien hvor det passer dem :/ Ja så en sist i dag. 😐 Bra lastebilen var obs på faren. Var ikke over fotgjengerfelt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneBenny Skrevet 26. juni 2017 #9 Del Skrevet 26. juni 2017 16 minutter siden, Komme i form. skrev: Det kan ende stygt.🙂 Ja, man må virkelig holde tunga rett i munnen 14 minutter siden, Komme i form. skrev: Ja så en sist i dag. 😐 Bra lastebilen var obs på faren. Var ikke over fotgjengerfelt det. Godt at det gikk bra, og at sjåføren var våken. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå