Gå til innhold

SE OPP FRA MOBILEN

Gjest Komme i form.

Anbefalte innlegg

Gjest Komme i form.

Jeg er lei av å ta opp handa for å stoppe deg , fra å krasje med meg. Med hodet langt ned i mobilen.

Flere som opplever det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner en app, eller funksjon på mobilen som varsler om man er i fare for å krasje med noe :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er lei av å måtte ligge på bremsen hver gang en hjernedød idiot som er oppslukt av mobilen finner ut at h*n plutselig skal over veien, og skråkner over uten varsel, med blikket stadig festet på mobilen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, HanneBenny skrev:

Og jeg er lei av å måtte ligge på bremsen hver gang en hjernedød idiot som er oppslukt av mobilen finner ut at h*n plutselig skal over veien, og skråkner over uten varsel, med blikket stadig festet på mobilen. 

Har sett dette flere ganger. Folk som går rett ut i fotgjengerfeltet uten å se seg for og med nesa ned i mobilen. Kan faktisk være livsfarlig. Selv om bilister i prinsippet skal stoppe for fotgjengere, så finnes det dessverre mange uoppmerksomme sjåfører som i verste fall kan meie en rett ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Diamant skrev:

Har sett dette flere ganger. Folk som går rett ut i fotgjengerfeltet uten å se seg for og med nesa ned i mobilen. Kan faktisk være livsfarlig. Selv om bilister i prinsippet skal stoppe for fotgjengere, så finnes det dessverre mange uoppmerksomme sjåfører som i verste fall kan meie en rett ned.

Ja, sakker alltid farten litt når jeg nærmer meg fotgjengerfelt uansett, men det er jo ikke alle som bryr seg om det heller, og begynner å gå over veien hvor det passer dem :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komme i form.
På 25.6.2017 den 16.14, stan skrev:

Savner en app, eller funksjon på mobilen som varsler om man er i fare for å krasje med noe :laugh:

Ja noen trenger den. 😂

Var en som gikk seg rett på meg. Måtte heve hånden for å gjøre han obs på at jeg var der.😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Komme i form.
På 25.6.2017 den 17.11, HanneBenny skrev:

Det kan ende stygt.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komme i form.
20 timer siden, HanneBenny skrev:

Ja, sakker alltid farten litt når jeg nærmer meg fotgjengerfelt uansett, men det er jo ikke alle som bryr seg om det heller, og begynner å gå over veien hvor det passer dem :/

Ja så en sist i dag. 😐 Bra lastebilen var obs på faren. Var ikke over fotgjengerfelt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Komme i form. skrev:

Det kan ende stygt.🙂

Ja, man må virkelig holde tunga rett i munnen :)

14 minutter siden, Komme i form. skrev:

Ja så en sist i dag. 😐 Bra lastebilen var obs på faren. Var ikke over fotgjengerfelt det.

Godt at det gikk bra, og at sjåføren var våken. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...