Gå til innhold

Nordbysenteret i Sverige og barneklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sparer man noe på å kjøpe klær til barna i Sverige? Barnehagebarn altså. 😁 tenker oss på Nordby senteret.  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg syntes ikke prisene var noe spesielt billigere 

Anonymkode: 72852...3db

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe særlig å spare der på vanlige klær. Overtrekksbukse, skalljakke, vinterdress og slikt hender det vi har kjøpt veldig billig, betydelig billigere enn i Norge, men da i forbindelse med salg e.l.

AnonymBruker
Skrevet

Dra til babybutikken i Svinesund, der er det billigere! Nordbysenteret er dyrt på klær. 

Anonymkode: a6d82...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Oi, barnehagebarn står det visst i hovedinnlegget ja.. da kan du bare se bort fra mitt svar over her.... 

Anonymkode: a6d82...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Sentrene ved grenser er ikke billige. Bare noe vi nordmenn tror. Hvorfor handler ikke svenskene der?for de er dyre!!! Kjør vekk fra grensebutikkene,så får du både mat og klær billigere

Anonymkode: 20120...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Sånn til vanlig er det ikke billigere, men én ting jeg har lagt merke til er at salgene er ganske bra. Var på salg der borte rett før helgen, og kjøpte meg en jakke som jeg har sett på en stund, kostet opprinnelig 1200, kjøpte den for 150 nå. 

Også har du disse sports outlene der, de har gode priser i utgangspunktet, og gode salg,  så hvis det er utetøy og sko, kan man nok spare en del.

Jeg bor i Halden, så er der borte en del for å handle. Venter alltid på et salg, for da vet jeg det er bra priser.

Anonymkode: 6c3d6...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...