Arwen Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Wagner: Lohengrin eller Mendelsohns bryllupsmarsj Man kan høre de her http://www.orkdalsmenighetene.no/ vigsel - musikkvalg hvis ikke jeg ombestemmer meg i siste liten og tar canon i steden da :oops:
søndagsengel? Skrevet 5. januar 2005 #4 Skrevet 5. januar 2005 Vi har den ene på vei inn og den andre på vei ut... Enig i at de er litt ofte brukte, men det er de vi forbinder med bryllup, og siden vi bare gifter oss en gang, så blir det sånn :-)
Arwen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2005 Synes begge er litt oppbrukte jeg. :oops: Ønsker noe veldig tradisjonelt på vei inn. Noe man tenker bryllup når man hører. Synes oppbrukt er litt feil å si. Man hører julesanger til jul hvert år, men de blir da vel ikke oppbrukte likevel?
Spirito Skrevet 5. januar 2005 #6 Skrevet 5. januar 2005 Neida, det er jo sant, tradisjon er tradisjon. :-)
Spirito Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 Mendelssohn er jo den absolutt fineste av de to, synes jeg. Det er den jeg griner fortest til.
maki Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Vi skal ha Wagner: Lohengrin inn og Mendelsohns bryllupsmarsj ut. Så jeg synes da Wagner: Lohengrin
Suebird Skrevet 5. januar 2005 #9 Skrevet 5. januar 2005 Synes begge er litt oppbrukte jeg. :oops: Veldig enig
Arwen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2005 Veldig enig Jeg lurer ikke på om de er oppbrukt, men hvem av de jeg skal velge.
Spirito Skrevet 5. januar 2005 #11 Skrevet 5. januar 2005 Jeg lurer ikke på om de er oppbrukt, men hvem av de jeg skal velge. Jeg har svart.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #13 Skrevet 5. januar 2005 Mendelssohn....den er mest "wow....nå kommer bruuuuden"...... :-)
shi Skrevet 5. januar 2005 #14 Skrevet 5. januar 2005 Ville også gått for Mendelsohn. Wagner minner for mye om amerikanske filmer. Tenker bare "Here comes the Bride", som jeg ikke synes passer inn i Norge, om man ikke gifter seg med en amerikaner da. Mendelsohn er mer i tråd med norsk tradisjon, synes jeg da...
TeddyToria Skrevet 5. januar 2005 #15 Skrevet 5. januar 2005 Synes begge er fine jeg, på hver sin måte! Men du kan jo ha begge da, en som inngang, og en som utgang... Da ville jeg nok hatt Lohengrin som inngangsmusikk... Men det er jo helt opp til hver enkelt! Selv skal vi ha Mendelsohn inn og Nordraaks Purpose ut!
Arwen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2005 Skal ha purpose ut, så den er i boks
TeddyToria Skrevet 5. januar 2005 #17 Skrevet 5. januar 2005 Skal ha purpose ut, så den er i boks Aha! Men da er vi kanskje enige - jeg ville definitivt gått for Mendelsohn inn, når du skal ha Nordraak ut!
maiia Skrevet 5. januar 2005 #18 Skrevet 5. januar 2005 Mendelsohn! Det er den jeg forbinder med bryllup og ganske sikkert kommer til å velge når vi gifter oss (kanskje i 2007).
Coria Skrevet 5. januar 2005 #19 Skrevet 5. januar 2005 Enig i uttalelsen om at Wagner minner litt mye om amerikanske filmer. Vi skal ha Mendelsohn inn og kanskje noe litt mer utradisjonelt ut.
leela Skrevet 5. januar 2005 #20 Skrevet 5. januar 2005 Wagner: Lohengrin eller Mendelsohns bryllupsmarsj Man kan høre de her http://www.orkdalsmenighetene.no/ vigsel - musikkvalg hvis ikke jeg ombestemmer meg i siste liten og tar canon i steden da :oops: Velg canon du, det skal vi ha inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå