Ottine Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 Får aldri skrevet meg opp på IKM desember - for jeg venter nå ennå på mensen... :o Nå er jeg 7 dager over tiden, men testet negativt i jula - men så fant jeg ut at jeg hadde regnet ut feil når jeg skulle ha mensen... Dermed kan det vel tenkes at jeg testet for tidlig? Har vært helt "pudding" når det gjelder PMS - og nå vokser puppene (synes jeg da ). I går kastet jeg opp - skikkelig. Er litt uggen om morgenen...Og så er jeg trøttere enn vanlig. Men nå kan det jo være at jeg ØNSKER veldig å være gravid... I morgen skal jeg uansett ta med urinprøve til legen, så får vi se... Kryss fingre og tær, da!! Det KAN være en mulighet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. januar 2005 #2 Del Skrevet 5. januar 2005 har ikke så veldig peiling på sånt, men krysser uansett fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 Lykke til!!! Håper virkelig på at det iallefall ble EN gravid på desemberlista..og det høres jo ut som om du er en bra kandidat med de symptomene du har nå! Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #5 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvordan gikk det hos legen idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvordan gikk det hos legen idag da? Sjekk IKM desember....!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina75 Skrevet 6. januar 2005 #7 Del Skrevet 6. januar 2005 Gratulerer med spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #8 Del Skrevet 6. januar 2005 Gratulerer - godt å se at den iallefall var EN som klarte det i desember. Masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2005 #9 Del Skrevet 6. januar 2005 Grattis Ottine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. januar 2005 #10 Del Skrevet 6. januar 2005 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. januar 2005 #11 Del Skrevet 6. januar 2005 Gratulerer så mye, Ottine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 6. januar 2005 Takk for det, alle sammen! Syntes nok det var rart at jeg først testet negativt... Men nå er altså den lille spiren der. Spennende!! Lykke til, alle andre prøvere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #13 Del Skrevet 6. januar 2005 Gratulerer og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. januar 2005 #14 Del Skrevet 6. januar 2005 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 6. januar 2005 #15 Del Skrevet 6. januar 2005 GRATULERER SÅ MYE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. januar 2005 #16 Del Skrevet 6. januar 2005 gratulerer med en liten baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 6. januar 2005 #17 Del Skrevet 6. januar 2005 Gratulerer :-) Så koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GadgetGirl ulogget Skrevet 7. januar 2005 #18 Del Skrevet 7. januar 2005 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 7. januar 2005 #19 Del Skrevet 7. januar 2005 Gratulerer :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 8. januar 2005 Takk igjen, alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå