Puny Skrevet 4. juli 2017 #21 Skrevet 4. juli 2017 På 3.7.2017 den 8.15, AnonymBruker skrev: Jeg humrer litt av disse 'hvis' som kommer lengre oppe her. Jeg er rundt 170 høy og har de siste ti årene variert i vekt fra 95 til 112 kg. Jeg har ikke jernmangel, og jeg tviler sterkt på at noen har hatt noe i glasset da jeg kun har drukket alkohol sammen med eksen eller mine foreldre. Stoffskiftet mitt er også helt gjennomsnittlig. Jeg blir brisen av et glass vin. To baileys er en helaften for meg. Jeg tåler svært lite alkohol. Mer enn to-tre enheter har jeg ikke drukket på nærmere 15 år. Vi som tåler så lite alkohol finnes faktisk. Anonymkode: 84c86...2e5 Ja, brisen kan jeg kanskje være med på, men 'full' blir man ikke. Da har man et veldig anderledes definisjon av begrepet 'full' enn meg. 1
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 4. juli 2017 #22 Skrevet 4. juli 2017 ja, hvis glasset er stort nok vil jeg si. Om man er full eller ikke er opp til hver enkelt.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #23 Skrevet 6. juli 2017 På 7/4/2017 den 14.17, Puny skrev: Ja, brisen kan jeg kanskje være med på, men 'full' blir man ikke. Da har man et veldig anderledes definisjon av begrepet 'full' enn meg. Evt en annen måte å fylle glasset enn deg? Jeg hadde blitt full av et glass vin om glasset var overfylt 😉 Anonymkode: 84c86...2e5
Puny Skrevet 6. juli 2017 #24 Skrevet 6. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Evt en annen måte å fylle glasset enn deg? Jeg hadde blitt full av et glass vin om glasset var overfylt 😉 Anonymkode: 84c86...2e5 Selv et overfylt glass har jeg vansker for å tro at noen blir "full" av. Med "full" tenker jeg snøvler, raver rundt etc. Tror det er en del forskjellige definisjoner av "full" her...
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #25 Skrevet 6. juli 2017 Jeg blir godt brisen på ett glass vin hvis jeg drikker det normalt fort. Er ganske lav og veier ikke så mye, og har lavt stoffskifte så mulig det har noe å si. Anonymkode: ef7e1...7f4
Minlillesky Skrevet 6. juli 2017 #26 Skrevet 6. juli 2017 På 25.6.2017 den 11.59, AnonymBruker skrev: Det er så lenge siden jeg har drukket, og når jeg gjorde det før ble jeg veldig fort full. Jeg husker ikke lenger hvor mye man kan drikke før man blir full. Er det mulig å bli full av et glass om man aldri drikker? Jeg er over 30. Anonymkode: 9ecfb...c03 Jeg blir veldig brisen etter 3 glass vin. Etter 3 store bokser med cider kan jeg bli småfull. Det kommer ann på hvor fort jeg drikker, hva jeg har spist of hvor lenge siden jeg drakk sist.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #27 Skrevet 7. juli 2017 22 timer siden, Puny skrev: Selv et overfylt glass har jeg vansker for å tro at noen blir "full" av. Med "full" tenker jeg snøvler, raver rundt etc. Tror det er en del forskjellige definisjoner av "full" her... Drikkehastighet har også noe å si. Jeg er over hodet ikke flink til å nippe til drikke, det være seg alkohol, brus eller vann. Når jeg da omsetter alkohol svært sakte samt at det er 2.5-3 enheter i glasset, blir resultatet at jeg sendes hjem og i seng 😂 Jeg veldig klar over det, så jeg er svært forsiktig med alkohol. Anonymkode: 84c86...2e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå