AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Som tittelen tilsier, så begynner jeg å grue meg for å dra på jobb, men det er ikke jobben jeg gruer meg til. Jobben min innebærer å være med bruker ut til venner, (voksne personer 50-80år) Jeg var hos frisør og fikk sidecut, selv synes jeg den ser bra ut på meg og mange andre synes også at det var en frisyre som var mer "meg" enn kjedelig hår som bare henger rett ned. På jobb viser jeg ikke hele, men noe av den synes jo. Når vi da er ute må vennene til bruker hele tiden fortelle meg hvor jævlig jeg ser ut, at de kan gå ut møkkete siden jeg kan gå med håret sånn. prøver å ikke la det påvirke meg, men det er ikke så lett når det skjer daglig.. Selv kjenner jeg depresjons tendenser, får nesten helt hetta av tanken på å reise på jobb.. Jobben jeg egentlig er veldig glad i, men nå er det veldig tungt.. Har mest lyst til å slutte på dagen og flytte sørover lang langt unna.. Hilsen trist dame fra Bodø. Anonymkode: 7bf82...981
Gjest Coolaid Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 For å svare på det jeg tror du skriver her: Du har problemer med å gå på jobb fordi du får kritkk og kjipe kommentarer på frisyren din. Så "hårsår" kan du faktisk ikke være - dette er for smått til at du skal la det gå innover deg. Du må faktisk lære deg å sette grenser - gi grei beskjed om at måten de snakker til deg er ugrei og uakseptabel. Vær litt krass og ta igjen. For å unngå å bli syk må du stå opp for deg selv. Det koster men vil gi deg en god følelse etterpå.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Ikke bli deprimert pga. en frisyre, sidecut er kult og det er helt åpenbart at det er brukerens venninner som har et problem her. Anonymkode: ccaa4...f0f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 Du har lov til å si ifra! Eldre folk tror innimellom at de kan buse ut med akkurat det de tenker fordi noe er ukjent/nytt for dem. Be dem holde meningene sine for seg selv, eller si at "nå oppfører du deg ikke bra"/"nå vil jeg ikke ha flere kommentarer om frisyren min" etc. Stå opp for deg selv! Skjønner at det knyter seg i magen når man får slike kommentarer...heia! Anonymkode: 9183b...af0 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #5 Skrevet 25. juni 2017 Det der burde du tåle. Sorry as, men hvordan skal du klare deg videre i livet om kritikk mot en fuckings frisyre gjør deg deprimert? Btw; Tror du troller. Anonymkode: bb805...646 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #6 Skrevet 25. juni 2017 Men saidkøtt ser da heller ikke bra ut, da. Anonymkode: a49da...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå