Gå til innhold

amming (hvor lenge?)

Adonia

Anbefalte innlegg

vi valgte å selv beholde den ene kattungen i det siste kullet til katten vår. kattungen har nå blitt over 3 måneder.. og senest i dag så jeg kattemoren ammet han! :o synes det begynner å bli veldig rart, stor som han er blitt. han spiser vanlig kattemat, har nesten fått inntrykk av at de gjør det for kosens skyld.. er ikke dette litt uvanlig da! og skal jeg bare la dem holde på, eller blande meg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bare la dem holde på. Kattemamma gir klar beskjed når hun ikke gidder lenger! Veldig klar beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vanlig,ja. Jeg hadde to kattunger som ikke ble gitt bort før de var tolv tolv uker. De sutta og koste seg helt til siste dag... Jeg ga den tørrfor for kattunger samtidig. Jeg prøvde å avverge det litt, for mammaen ble veldig tynn.(det var ikke bare bare..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er normalt ja. :wink:

Da vi hadde katter tidligere beholdt vi den ene kattungen fra ett kull, hun diet moren til hun var over 6 måneder gammel.

Så ikke noe galt i det så lenge begge kattene trivdes med det, kattemoren jagde vekk ungen når hun ble lei, men det så ut som de trivdes med dette begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg la kattemor styre dette selv da. merker at hun dytter han bort en del.. men når hun ligger og sover sniker han seg ofte bort, for da orker hun ikke dytte han bort.. Luringen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er nok vanlig' date='ja. Jeg hadde to kattunger som ikke ble gitt bort før de var tolv tolv uker. De sutta og koste seg helt til siste dag... Jeg ga den tørrfor for kattunger samtidig. Jeg prøvde å avverge det litt, for mammaen ble veldig tynn.(det var ikke bare bare..)[/quote']

IKKE FØR???? :o

kattunger skal være hos mamman sin i MINST 12 UKER!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...