AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Har lenge hatt lyst til å gå på byen edru for å komme i kontakt med det motsatte kjønn. Men det har bestandig vært vanskelig fordi flere jeg har møtt har ment at de som ikke drikker er festbremser og ikke minst et press fra alle man møter på om å kjøpe vin, øl eller andre alkoholholdige drikker. Det er ofte et skikkelig mas. Ikke misforstå, men jeg er ikke i mot å drikke alkohol. Er ikke avholds. men til tider er jeg ganske opptatt av å trene og å holde meg i form og ønsker ikke å at alkoholen skal ødelegge for treningen, men samtidig ønsker jeg å treffe personer av det motsatte kjønn på fest/byen. Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: 2ae4c...934
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Er garantert ingen som kommer til å følge med på deg hele kvelden og registrere at du aldri står med en øl i hånda. Mange går på byen uten å drikke, og jeg støtter absolutt det du sier om å holde deg i form og sunn uten at alkohol skal måtte ødelegge kroppen bare fordi du vil komme i kontakt med andre. Går jo an å ha et glass med brus eller vann på bordet eller hånda, fulle folk vil ikke tenke over at det kan være vann. Men det er jo viktig at du ikke blir den edru creepen som sikter deg ut de fulleste og letteste offerne da! Anonymkode: 4926f...35a 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Hvor kommer du fra? Det der er i hvert fall ingen problem i Oslo. Veldig vanlig at folk avstår fra alkohol her. Synes nå alltid jeg har med minst en edru på hver bytur. Aldri reagert på det. Men for å sjekke? Nei. Ikke dra på byen for å sjekke. Det er en dårlig deal. Det er mer lavmål. Man drar på byen for å ha det gøy med venner. Er du mann med kun et mål om å sjekke på byen, så kan jenter fort avsky deg. Ingen liker å bli sjekka opp av en som bare er ute etter å sjekke, da han driter i person men anser dama som et jaktbytte. Og treffer man en OK person, så er det en bonus. Anonymkode: 0157a...bf5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå