AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har ikke klipt håret på 1 år og har egentlig ikke noen plan om å gjøre det i nærmeste fremtid. Det er ganske langt og veldig tykt. Det er ingen flisete tupper og håret er veldig mykt. Klipte panneluggen selv for noen måneder siden for å skape litt form. Hvis jeg skal klippe tenkte jeg å farge i samme slengen og det blir fort veldig dyrt. Folk blir veldig overrasket når jeg sier jeg ikke har klipt meg på et år. Det er visst vanlig å klippe seg sånn annenhver måned i følge mine venner. Anonymkode: d3cc9...d0d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Det er ikke nødvendig å klippe håret hver andre måned om du ikke trenger det. Selv klipper jeg håret hos frisøren ca. 6 ganger i året fordi jeg ikke ønsker å ha for langt hår og siden håret mitt vokser veldig fort. Anonymkode: d2b87...549
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Så lenge det ikke ser slitt og flisete ut så trenger man ikke å klippe så ofte syns jeg.. Jeg klipper ca 1 gang i året.. er flink til å kure det ofte.. ☺ Anonymkode: ea494...403
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Man trenger ikke klippe så ofte om man ikke har behov for det nei. Sist jeg klipte håret mitt var for ett år siden, frisøren ga meg mye skryt for det fine og sunne håret, og da var det 3-4 år siden sist jeg klipte det. Anonymkode: 680d0...53e
Meadow Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 Jeg stusser cirka hver måned pga panneluggen hovedsakelig, men klipper over resten også. Men gjør det hjemme.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #6 Skrevet 25. juni 2017 Jeg klipper meg kanskje hver 3-4 måned, men jeg klipper det selv. Syns det er så dyrt å gå til frisør, og det er ingen som ser at det er jeg som har stusset det og ikke en frisør. Klipper håret fordi det blir slitt, så hvis det ikke hadde blitt det hadde jeg klipt meg sjeldnere Anonymkode: aea60...d6a
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. juni 2017 #7 Skrevet 25. juni 2017 Annenhver måned syns jeg var veldig ofte, jeg klipper meg 2 ganger i året og det holder i masse vis. Får også alltid masse skryt av håret mitt.
Gjest Sugemerke Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 Jeg klipper to ganger i året da mitt fliser seg fort. Vis håret ser pent ut klipper jeg det ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #9 Skrevet 25. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke klipt håret på 1 år og har egentlig ikke noen plan om å gjøre det i nærmeste fremtid. Det er ganske langt og veldig tykt. Det er ingen flisete tupper og håret er veldig mykt. Klipte panneluggen selv for noen måneder siden for å skape litt form. Hvis jeg skal klippe tenkte jeg å farge i samme slengen og det blir fort veldig dyrt. Folk blir veldig overrasket når jeg sier jeg ikke har klipt meg på et år. Det er visst vanlig å klippe seg sånn annenhver måned i følge mine venner. Anonymkode: d3cc9...d0d Det er frisørene som vil du skal klippe deg så ofte og som forteller deg hvor ødelagt håret ditt er fordi du ikke klipper det ofte nok. Tull og t øys! Jeg klipper ALDRI håret mitt, og det ser vakkert ut! Ser det for ille ut, så går jeg løs på håret med saksa sjæl. Sparer masse penger! Skjønner ikke de som har råd til å punge ut 2000 i mnd hos frisøren. Anonymkode: 8d7cf...85c 1
Solivagant Skrevet 25. juni 2017 #10 Skrevet 25. juni 2017 Jeg klipper håret 1-2 ganger i året. Slikt er vel veldig individuelt fra hår til hår. Mitt holder seg sunt og friskt til tross for få klipper, men jeg verken farger, retter, føner eller gjør andre ting som sliter på håret. Noen får fortere slitt hår enn andre, og man bør jo helst få bort stygge, pistrete og slitte tupper når de kommer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå