Gå til innhold

Til dere med mørkt hår: Hva gjør dere for å få litt "liv" i det. Farge osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere med mørkt hår: Hva gjør dere for å få litt "liv" i det. Farge osv?

Hvilken farge/ striper bruker dere evt? 

Er det mulig for folk med mørkt hår å få pastellfarger?

Jeg spør kanskje kjempe dumt, men verd å høre :-)

Anonymkode: f6405...67b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Halve håret mitt (fra midten og ned) er lysere pga solbleking og sånn og da fjerner jeg den gulaktige fargen i det sånn at det blir en litt kaldere lysere brunfarge med litt sånn mørk blonde striper i. Den øverste delen farger jeg sånn at den ikke er helt "kommunegrå", altså bare at det blir liv i fargen, men at det er samme tone som håret er naturlig sånn at det ikke synes når jeg får ettervekst. Blir en type ombre-look. 

Man bør IKKE bleke håret sitt som man må dersom man skal ha pastellfarger. Det ødelegger håret totalt. 

Anonymkode: 29d52...c4b

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting for jeg liker at håret bare har en farge. Har skjedd at jeg har stripet det litt men går alltid tilbake til helfarget.

Anonymkode: a80e4...707

AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt er ikke veldig mørkt, så det kan være spørsmålet ikke er rettet mot meg. Uansett, jeg striper det. Da får jeg lysnet det litt, noe som kler meg bedre, det gir liv til håret, og så blir det faktisk mye enklere å style. Ikke blir etterveksten fryktelig stygg heller (selvsagt avhengig av stripene og fargen), så det er ikke helt krise å angre.

Anonymkode: dff41...654

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Håret mitt er  mørkt, farger det et par ganger i året for å friske det opp litt, da blir det som regel en nyanse av mørke brunt. Nå har jeg det så mørkt at det nesten er svart, med litt rødskjær i som kommer fram i sola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...