Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen som har prøvd å ta restylane i kinnbeina? Hvordan gikk det, ble du fornøyd, eller likte du ikke hvordan det ble? Hadde vært spennende å høre:) Takk for evt svar! 

Anonymkode: 2950a...224

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tatt det men var til konsultasjon og trakk meg. Ikke noen spesiell grunn til at jeg trakk meg men har surfet masse på det på nett i etterkant og er glad jeg ikke brukte penger på det. Man kan se videor på youtube og før og etter bilder på google.
Sykepleiern anbefalte meg å starte med 1 ml, men de jeg har sett på nett som har tatt 1 ml kan man ikke se noe forskjell på syntes jeg. Og 3 ml er jo en risikomengde igjen.....
Prøv heller å lær sminketeknikker som gir samme effekten og gå opp pittelitt i vekt :)
Tror forresten ikke det er restylane , men noen av de andre sprøytene de bruker, men er ikke helt sikker. Tror det var teosyal vi snakket om når jeg var der.

Anonymkode: 7aabc...c91

Skrevet

Jeg tok for ca 2 år siden, brukte 3 ml og synes helt ærlig det ikke ga noe særlig effekt. Ser ikke forskjell nå som stoffet er brutt ned.. Ssmboeren min så heller ikke forskjell, og han stusset da jeg 1 år senere fortalte at jeg hadde fylt kinnben. Brukte Juvederm Voluma tror jeg det het.

AnonymBruker
Skrevet
På 24. juni 2017 den 23.53, sofabord skrev:

Jeg tok for ca 2 år siden, brukte 3 ml og synes helt ærlig det ikke ga noe særlig effekt. Ser ikke forskjell nå som stoffet er brutt ned.. Ssmboeren min så heller ikke forskjell, og han stusset da jeg 1 år senere fortalte at jeg hadde fylt kinnben. Brukte Juvederm Voluma tror jeg det het.

Man må dessverre opprettholde det jevnlig. Dyrt hvis man blir fornøyd og vil fortsette med det.

Anonymkode: d223a...afa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 24.6.2017 den 23.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tatt det men var til konsultasjon og trakk meg. Ikke noen spesiell grunn til at jeg trakk meg men har surfet masse på det på nett i etterkant og er glad jeg ikke brukte penger på det. Man kan se videor på youtube og før og etter bilder på google.
Sykepleiern anbefalte meg å starte med 1 ml, men de jeg har sett på nett som har tatt 1 ml kan man ikke se noe forskjell på syntes jeg. Og 3 ml er jo en risikomengde igjen.....
Prøv heller å lær sminketeknikker som gir samme effekten og gå opp pittelitt i vekt :)
Tror forresten ikke det er restylane , men noen av de andre sprøytene de bruker, men er ikke helt sikker. Tror det var teosyal vi snakket om når jeg var der.

Anonymkode: 7aabc...c91

Takk for ditt svar! Har prøvd å se på bilder av før og etter, men det ga meg ikke så mye. Jeg har ikke så god tålmodighet på å lære meg sminketeknikker, det er vel litt av grunnen til at jeg vurderer å ta det, at man "slipper" å sminke seg. Vekten min legger seg heller andre steder;) Å ja, det er greit å vite.

AnonymBruker
Skrevet
På 24.6.2017 den 23.53, sofabord skrev:

Takk for svar! Men da har du kanskje litt markerte kinnbein fra før, eller? Mine vises ikke overhodet:)

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må dessverre opprettholde det jevnlig. Dyrt hvis man blir fornøyd og vil fortsette med det.

Anonymkode: d223a...afa

Ja, det er litt av faren med det!

AnonymBruker
Skrevet

Ville tippe du må ut med 30 tusen i året for å holde det vedlike.

Anonymkode: de737...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...