Gå til innhold

Fru mæla

Birdo

Anbefalte innlegg

Hvorfor hører man så lite om henne her inne? Hun er jo en av de verste på å eksponere barna sine, og bruker en hver anledning til å bruke de for å tjene penger.

Husker godt den gangen hun la ut bilde av ene avkommet mens h*n hang over doen å kastet opp pga h*n hadde omgangssyke.. Senest idag la hun ut et bilde av minste uten klær på IG, riktignok så man ikke så veldig mye mer enn stumpen, men heldigvis ble det borte da jeg rapporterte det!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, orfeus skrev:

Hvem i all verden er det?

En blogger, vært med i unge mødre blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
13 minutter siden, Birdo skrev:

En blogger, vært med i unge mødre blant annet.

Skjønner. Hva heter blogg og instakonto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Birdo
Fjernet navn på bloggen..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med dere. Jeg sluttet å lese den bloggen da hun hadde et innlegg om leggerutine og bilder fra leggetid til den eldste da hun var liten. En sånn situasjon bør ikke legges på nett. Det er mange år siden nå. 

Hun er fullstendig skruppelløs i eksponering av barn/hjem/familie. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Frumaela.no på begge..

Og der og med denne tråden ga du dama klikk og barna mer oppmerksomhet...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
32 minutter siden, Monky skrev:

Og der og med denne tråden ga du dama klikk og barna mer oppmerksomhet...

Ups. Slett gjerne de opplysningene @Birdo.

Jeg var innom IG-kontoen hennes og fant stort sett det samme som mange andre legger ut. De er stolte over barna og glemmer eller vet ikke at Internett er en farlig ting.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke særlig aktiv på bloggen heller, hun blogger bare når hun kan tjene penger på barna eller det er spons til bursdager, av barnevogn osv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eksponerer barna sine usannsynlig mye. Men, siden hun sparer seg for privat drama på blogg og i SoMe så virker det som at eksponeringen ikke er så nøye for publikum og kritikere. Barna blir brukt i reklamer, de filmes i alle mulige tilstander, hun eksponerer lettkledde bilder av dem, filmer og tar bilder i sårbare situasjoner, osv. 

Jeg syns det er høyst kritikkverdig at hun knapt får noe kritikk med tanke på eksponeringen, mens grønnsaker og reptiler har tråder med tusenvis av svar, som stadig vekk stenges. At det er andre kritikkverdige ting som skjer hos grønnsaker og reptiler er selvsagt grunnlag for en del tråder her inne, men i bunn og grunn er Fru Mæla minst like ille i eksponering av småbarn som de andre jeg nevner. Usmakelig at de får lov å holde på slik... 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hun ikke får oppmerksomhet her? Hun har jo en ganske liten blogg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komme i form.
18 timer siden, Birdo skrev:

Hvorfor hører man så lite om henne her inne? Hun er jo en av de verste på å eksponere barna sine, og bruker en hver anledning til å bruke de for å tjene penger.

Husker godt den gangen hun la ut bilde av ene avkommet mens h*n hang over doen å kastet opp pga h*n hadde omgangssyke.. Senest idag la hun ut et bilde av minste uten klær på IG, riktignok så man ikke så veldig mye mer enn stumpen, men heldigvis ble det borte da jeg rapporterte det!

Aldri hørt om vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
22 minutter siden, calium skrev:

Hun eksponerer barna sine usannsynlig mye. Men, siden hun sparer seg for privat drama på blogg og i SoMe så virker det som at eksponeringen ikke er så nøye for publikum og kritikere. Barna blir brukt i reklamer, de filmes i alle mulige tilstander, hun eksponerer lettkledde bilder av dem, filmer og tar bilder i sårbare situasjoner, osv. 

Jeg syns det er høyst kritikkverdig at hun knapt får noe kritikk med tanke på eksponeringen, mens grønnsaker og reptiler har tråder med tusenvis av svar, som stadig vekk stenges. At det er andre kritikkverdige ting som skjer hos grønnsaker og reptiler er selvsagt grunnlag for en del tråder her inne, men i bunn og grunn er Fru Mæla minst like ille i eksponering av småbarn som de andre jeg nevner. Usmakelig at de får lov å holde på slik... 

Tro det eller ei, men brukere av rampelys leser ikke alle bloggene på blogglista. Vi jakter ikke rundt etter kritikkverdige blogger. Hovedsakelig er det bloggere med mange lesere som debatteres. Har du ikke så mange så blir det ikke så mange brukere som kan komme til å ønske å si noe om det. Antall kritikere ser ut til å øke proporsjonalt med antall leser. Det handler om nedslagsfelt. Temaet er derimot grundige og kontinuerlig diskutert i "Bloggerbarnatråden". 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om dama eller vært innom bloggen.  Hun er for "liten" til at jeg interesserer meg, men andre må selvsagt få skrive om henne - det er sikkert noe å kritisere mht eksponering av barn, virker det som. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har postet et innlegg idag der hun skriver litt om sine tanker rundt videre blogging og eksponering av barna, og bruk av barna i reklameinnlegg. 
Ser ut som diskusjonen her og kommentarer under bildet hun la ut i forrige innlegg har satt i gang noen tanker.
Det er jo bra :) Og innlegget med bildet nevnt i tråden her er slettet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, ventilator skrev:

Hun har postet et innlegg idag der hun skriver litt om sine tanker rundt videre blogging og eksponering av barna, og bruk av barna i reklameinnlegg. 
Ser ut som diskusjonen her og kommentarer under bildet hun la ut i forrige innlegg har satt i gang noen tanker.
Det er jo bra :) Og innlegget med bildet nevnt i tråden her er slettet. 

Imgur?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at noen har noe imot henne. Synes hun er helskjønn og jordnær jeg da men. Bena godt plantet på jorda :) Begge to egentlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...