Gå til innhold

Skal jeg avslutte det eller la det skli ut i intet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr flere ganger de siste mnd og har hatt mye kontakt daglig. Men fant vel egentlig ut sist gang at vi kun matCher fysisk; personlighetsmessig kræsjer vi. Så tror jeg at han enda har følelser for eksen, fordi han nevner henne veldig ofte. Nå har han tatt ferie, men tar lite kontakt. Skriver jeg til han får jeg kun høflige og korte svar, så tror vel han tenker det samme som meg. Vi bor ikke samme sted og har ikke møttes på en mnd nå. 

Men siden han ignorerer meg - skal jeg da gjøre det samme? Han åpner snapene mine, men svarer sjelden på dem. Og det gjorde han alltid før. 

Anonymkode: 99bb5...245

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare latt være p sende flere meldinger :) en mann som er oppriktig interessert svarer, og sender meldinger først. 

Anonymkode: 7716f...6a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare latt være p sende flere meldinger :) en mann som er oppriktig interessert svarer, og sender meldinger først. 

Ja, nei det gjør han ikke lengre altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor nevner han eksen? I hvilke sammenheng? Høres sosialt tilbakestående ut. Ikke kast bort tid på å tenke på en sånn dust.

Anonymkode: b9774...aed

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor nevner han eksen? I hvilke sammenheng? Høres sosialt tilbakestående ut. Ikke kast bort tid på å tenke på en sånn dust.

Anonymkode: b9774...aed

Han sammenligner oss heldigvis ikke, men snakker ofte om henne. Jeg vet veldig mye om det mennesket som jeg aldri ville spurt om. Pluss: Alle "morsomme" historier han har inkluderer henne. De var gift og sammen i mange år. Han snakket til og med om bryllupet deres en gang vi satte i bilen. Og eks svigers. Hehe. Han er voksen da, over 40. Jeg 28. Kanskje aldersspenn ble for stort. 

Skrevet

Oi, dette hørtes ut som en lik situasjon som min! Jeg valgte å bare være direkte med ham. Sa at jeg var forvirret siden vi hadde det så hyggelig sammen, men sluttet plutselig å ta kontakt. Fikk svar om at han synes det var hyggelig å være sammen med meg, men ikke var interessert i noe seriøst nå. Så vær direkte! Selvom det er skummelt, så fåf du kanskje et svar istedenfor å sitte å lure på hva som skjedde😉

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, MissDesiree skrev:

Oi, dette hørtes ut som en lik situasjon som min! Jeg valgte å bare være direkte med ham. Sa at jeg var forvirret siden vi hadde det så hyggelig sammen, men sluttet plutselig å ta kontakt. Fikk svar om at han synes det var hyggelig å være sammen med meg, men ikke var interessert i noe seriøst nå. Så vær direkte! Selvom det er skummelt, så fåf du kanskje et svar istedenfor å sitte å lure på hva som skjedde😉

Kunne jo ha gjort det, men nå tror jeg vi begge er enig om at vi ikke passer sammen. For jeg er ikke interessert i mer. Men vet ikke om han går rundt å venter på at jeg skal avslutte det?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne jo ha gjort det, men nå tror jeg vi begge er enig om at vi ikke passer sammen. For jeg er ikke interessert i mer. Men vet ikke om han går rundt å venter på at jeg skal avslutte det?

Han går ikke rundt og venter på at du skal avslutte det, for han har allerede avsluttet fra sin side ved å ikke ta kontakt og kun svare deg høflig. Høres forresten ut som samme mann som jeg har datet siste mnd; vi er ikke fra samme sted, han snakker mye om exen, er over 40 og på ferie nå. Han har gjort det samme; bare fadet meg ut. Det er svar godt nok, det. Hvis han ville hatt meg så hadde han tatt kontakt

Anonymkode: 37994...b7c

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen? En mann må ikke alltid sende meldinger først for å vise at han er interessert. Dama kan da skrive først! I starten på min og dama's dating så var det alltid dama som skrev først. Faktisk hun som tok kontakt med meg først.

TS ikke skriv noe særlig mer eller skriv som venner.

Endret av Axl Rose
AnonymBruker
Skrevet

Nylig sendte han en snap. Jeg svarte han på chat og han svarte ikke. Ok, så da er vi nok ferdige.. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette.

Han har jo også kanskje samme oppfatning som deg, og prøver å fade deg ut. Så bare fade han ut selv.

Anonymkode: 0aa1a...e78

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette.

Han har jo også kanskje samme oppfatning som deg, og prøver å fade deg ut. Så bare fade han ut selv.

Ok, men da er det stuerent av meg å gjøre det sånn? Vi møttes 1x i februar, 5x i mars, en helg i april og siste gang en helg i mai. Alle med overnattinger. Så ja. Men gidder ikke bruke mer energi her når det er lite personlighetsmessig kjemi. 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men da er det stuerent av meg å gjøre det sånn? Vi møttes 1x i februar, 5x i mars, en helg i april og siste gang en helg i mai. Alle med overnattinger. Så ja. Men gidder ikke bruke mer energi her når det er lite personlighetsmessig kjemi. 

Jaja, helt stuerent. Er jo ikke som han er noe ivrig på kontakten uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...