AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Er jo elendig musikk. Er det bare fordi hun er pen da? Anonymkode: fb984...896
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Hvem er det? Aldri hørt om henne.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 18 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Hvem er det? Aldri hørt om henne. Anonymkode: fb984...896
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Pen, annerledes navn, tidsånden. Son alltid hva gjelder pur pop. Anonymkode: e3174...a95
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pen, annerledes navn, tidsånden. Son alltid hva gjelder pur pop. Anonymkode: e3174...a95 Men det er jo så ufattelig dårlig musikk.. Anonymkode: fb984...896 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 Jeg skjønner det heller ikke før å være ærlig. Hun er veldig anonym som person i virkeligheten. Jeg har møtt henne i en annen setting for noen år siden. Men hun har vel vunnet årets ansikt eller noe slikt og jobbet litt som modell så det veier nok opp. Moren hennes er musiker vet jeg. Har lest noen av intervjuene med henne i et par store aviser men synes hun og managementet burde coache henne bedre for intervjuene hun gir og hun fremstår veldig intetsigende. Hun må ha noe å si, vi driter vel i hvordan leiligheten hennes i London ser ut. Er det noe mer som rører seg i topplokket der liksom? Anonymkode: 58cda...a63
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det heller ikke før å være ærlig. Hun er veldig anonym som person i virkeligheten. Jeg har møtt henne i en annen setting for noen år siden. Men hun har vel vunnet årets ansikt eller noe slikt og jobbet litt som modell så det veier nok opp. Moren hennes er musiker vet jeg. Har lest noen av intervjuene med henne i et par store aviser men synes hun og managementet burde coache henne bedre for intervjuene hun gir og hun fremstår veldig intetsigende. Hun må ha noe å si, vi driter vel i hvordan leiligheten hennes i London ser ut. Er det noe mer som rører seg i topplokket der liksom? Anonymkode: 58cda...a63 Du har kanskje ikke fulgt så godt med på hva som har rørt seg i media de siste årene? Veldig mye handler om bloggere og realitydeltagere, og der går det ikke i så veldig mye annet enn hvordan leilighetene ser ut og hva de kliner på huden. Folk er interessert i slike ting. Du trenger ikke like det, jeg liker det heller ikke, men det er fakta. "Vi driter vel i hvordan Fotballfrue pynter til jul." Nei, en såpass stor del av det kollektive vi bryr seg faktisk så mye om det at hun lever av å fortelle om det. Det er leit, men vi trenger ikke late som om verden er noe annet enn den er. Anonymkode: 17a1f...d98 1
DeLorean Skrevet 26. juni 2017 #9 Skrevet 26. juni 2017 Herregud da. Drit i musikken, hun er pen! Når det er sagt så synes jeg Wearing Nothing er en ganske akseptabel låt
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #10 Skrevet 27. juni 2017 Hun er jo tross alt norsk da... Hun skal sikkert være Norge sitt svar på Rihanna eller Beyonce! Anonymkode: 4bc8b...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå