Gå til innhold

Hva har du som helgekos?

Stoltskeiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har spist pulled chicken nachos med rømmedressing, guacamole og pico de gallo. Nå er ungene straks i seng og vi voksne drar fram kald brus og godteri/snacks (i dag er det Totenflak med salt og forskjellig sjokolade). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Max :rodmer: 

Hver lørdag spiser jeg sjokolade , og noen ganger potetgull. 

Imorgen må jeg kjøpe melkesjokolade med smil. Har tenkt på den hele uken nå. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det utbredt at voksne framdeles spiser lørdagsgodt, altså?

Vi spiser god middag med vin til på lørdagene, med dessert, gjerne forrett også om det passer sånn. Så det blir vel lørdagsgodtet her i huset. Snop i tillegg hadde jeg ikke hatt appetitt til (eller lyst på).

Anonymkode: 505fa...ec9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det utbredt at voksne framdeles spiser lørdagsgodt, altså?

Vi spiser god middag med vin til på lørdagene, med dessert, gjerne forrett også om det passer sånn. Så det blir vel lørdagsgodtet her i huset. Snop i tillegg hadde jeg ikke hatt appetitt til (eller lyst på).

De aller fleste jeg kjenner spiser en eller annen type godteri på lørdager, men det er vel uansett helt uvesentlig om det er vanlig eller ikke. Man spiser det man har lyst på. Det er forøvrig ingen motsetning mellom å spise god middag med flere retter og godteri senere på kvelden. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, Arkana skrev:

De aller fleste jeg kjenner spiser en eller annen type godteri på lørdager, men det er vel uansett helt uvesentlig om det er vanlig eller ikke. Man spiser det man har lyst på. Det er forøvrig ingen motsetning mellom å spise god middag med flere retter og godteri senere på kvelden. :)

Uvesentlig på hvilken måte? Jeg bare lurte, jeg, det var en ukjent vane for min del. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det grilling. Pølser og lomper, potetsalat og marinert biff. Salat til. Brusdrikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl i forksjellige varianter, en halv toppris, en halv peanuttkubbe, en halv pose ostepopp, litt Maarud salt og pepper potetgull og snus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
På 2.7.2017 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Uvesentlig på hvilken måte? Jeg bare lurte, jeg, det var en ukjent vane for min del. :)

Ja, hvis du bor under en stein. Hvis du ikke har noe helgekos ser jeg egentlig ikke hvorfor du svarer i denne tråden. 

Melon og spekeskinke, og litt chips når temperaturen senker seg. 

Anonymkode: 1c35e...502

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du bor under en stein. Hvis du ikke har noe helgekos ser jeg egentlig ikke hvorfor du svarer i denne tråden. 

Melon og spekeskinke, og litt chips når temperaturen senker seg. 

Anonymkode: 1c35e...502

Joda! Min helgekos er gode middager med dessert, og gode viner. Ikke industrielt snop. Jeg er over 14, på en måte. :nigo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er ute etter å føle deg bedre enn andre. Lykke til med det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda! Min helgekos er gode middager med dessert, og gode viner. Ikke industrielt snop. Jeg er over 14, på en måte. :nigo: 

Det er jo ikke slik at man slutter å spise godteri når man står til konfirmasjon akkurat..  

Flott at din helgkos er god mat og vin, men det finnes flust av oss som foretrekker e-stoff i grelle farger -og koser oss med det. Og jeg har passert 25, og kommer nok ikke til å slutte med det første heller ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skeier ut ca. 1 gang i måneden-første mensdag :) 

Da kan jeg spise helt insane mengder mat, det er skummelt for jeg har ikke metthetsfølelse eller kvalme. Men det er bare en gang i måneden, så det går fint :) 

Skeiet ut i går: 1 hel liten pizza,  1 melkesjokolade og en boks Ben&Jerrys med cookie dough + to pin ups.

Anonymkode: 909c4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hat japp og salt potetgull. Og vann. 

Anonymkode: e2a31...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...