AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Hva gjør jeg da? Har datet i 3 mnd nå og for et par uker siden spurte jeg hva han tenker angående meg og han. Og har sagt fra at jeg ikke vil ha noe friends with benefits-opplegg og vil ha noe seriøst. Eneste han sa var at han liker meg godt. Men det er jo ikke noe ordentlig svar. Skal jeg ta det opp igjen eller la det ligge? Vi er sammen flere ganger i uka, han har masse ting hos meg og sånn. Greia er at han er 5 år yngre enn meg og har aldri hatt kjæreste, så vet ikke om han er skremt for å gå ut i noe sånt.. Anonymkode: 9e5aa...993
Perle Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Hadde han vært forelsket i deg hadde han villet være kjæresten din. Han kommer til å ville beholde denne ordningen dere har nå så lenge du tillater det, eller til han forelsker seg i en annen. 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Da lurer jeg på - er han 5 år yngre enn deg som i å være ungdom (da er det jo stor sjanse for at han vil oppleve mer), eller er det en "godt voksen" mann som ikke vet om han vil ha noen dame eller ikke? Anonymkode: dfa21...66b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da lurer jeg på - er han 5 år yngre enn deg som i å være ungdom (da er det jo stor sjanse for at han vil oppleve mer), eller er det en "godt voksen" mann som ikke vet om han vil ha noen dame eller ikke? Anonymkode: dfa21...66b Han er 27 og jeg er 32. Han er veldig annerledes enn andre menn jeg har datet, kontakter meg hver dag og vi møtes som sagt ofte. Men bør jeg bare stille et ultimatum? Jeg mener at etter 3 mnd bør man vite om man vil noe mer altså. Anonymkode: 9e5aa...993 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er 27 og jeg er 32. Han er veldig annerledes enn andre menn jeg har datet, kontakter meg hver dag og vi møtes som sagt ofte. Men bør jeg bare stille et ultimatum? Jeg mener at etter 3 mnd bør man vite om man vil noe mer altså. Anonymkode: 9e5aa...993 Da bør han være litt moden. Jeg mener du bør stille ultimatum (vet det er vanskelig ), men tror det er eneste måten å få ham vekket på. Enten velger han deg eller ikke. Når det har gått en tid, vil han enten gå videre - eller savne deg!! Uansett så tror jeg at det er lurest å si klart fra hva du mener, og stå for det. Det er mange menn som da sier nei, men som angrer seg senere Lykke til Anonymkode: dfa21...66b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 3 mnd er ikke særlig lang tid da, og han har allerede masse ting hos deg? Kanskje det bare er praktisk for ham akkurat nå. Lade seg opp, og hvile ut hos deg, til han for samlet seg, og finner noen han liker bedre? Anonymkode: f7923...09e 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da bør han være litt moden. Jeg mener du bør stille ultimatum (vet det er vanskelig ), men tror det er eneste måten å få ham vekket på. Enten velger han deg eller ikke. Når det har gått en tid, vil han enten gå videre - eller savne deg!! Uansett så tror jeg at det er lurest å si klart fra hva du mener, og stå for det. Det er mange menn som da sier nei, men som angrer seg senere Lykke til Anonymkode: dfa21...66b Ja er det jeg tenker og. Når vi har vært såpass mye sammen som vi har vært så burde han vite om han har fått følelser eller ikke. Jeg sliter med å bli forelsket når han aldri snakker om dette her. Skal snakke med han. Anonymkode: 9e5aa...993
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #8 Skrevet 24. juni 2017 Fas han ut. Hadde han likt deg godt nok hadde han sagt at han ville gifte seg med deg , eller i det minste bli kjæresten din. Han liker deg og å henge med deg, men ikke godt nok til å ville bli kjæresten din. Enten ville jeg bare fadet han ut, eller sagt en gang vi møttes at "Det virker ikke som vi vil det samme, så syns ikke det er vits å holde på mere". Men da får han sjansen til å komme med unnskyldninger om at joda men ikke enda blabla, og fortsatt ha en eller annen unnskyldning for å ikke gå i forhold med deg, bare for å holde deg på vent litt lenger så han kan få sex mens han leter etter en annen. Med mindre han sier "jo beklager, la oss bli sammen her og nå" og endrer facebookstatusen sin så han beviser at det ikke bare er noe han sier. Anonymkode: bb61a...798 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #9 Skrevet 24. juni 2017 Hvis dere ikke har samme forventninger til hva dere vil ha ut av dette her så ender nok en opp med å bli såret hvis dere ikke tar en god prat snart. Det er lett å bare suse rundt og tenke at ting er fint som det er men tida flyr. Anonymkode: b94f5...1ed 1
Gjest O.G. Skrevet 24. juni 2017 #10 Skrevet 24. juni 2017 Du vet hva han vil. Han vil pule uten noe ansvar.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #11 Skrevet 24. juni 2017 Typisk menn det her. Men tar jo ansvar selv for at det har pågått såpass lenge. Ja men bedre å kutte nå før jeg blir for følelsesmessig involvert. Jeg har dessverre veldig dårlig selvtillit og tenker at jeg bare er søppel og må ta til takke med det jeg får. Men burde tenke på meg selv og, har det jo ikke noe bra nå Anonymkode: 9e5aa...993
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #12 Skrevet 24. juni 2017 Hvor lenge er det vanlig at en slik mellomfase varer egentlig? Jeg skjønner jo at folk bruker ulik tid på å bli forelsket og sånn. Er forresten ikke alltid vi har sex heller, møtes ofte og finner på andre ting, går tur, går i byen etc. Anonymkode: 9e5aa...993
MorTeresa Skrevet 24. juni 2017 #13 Skrevet 24. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det vanlig at en slik mellomfase varer egentlig? Jeg skjønner jo at folk bruker ulik tid på å bli forelsket og sånn. Er forresten ikke alltid vi har sex heller, møtes ofte og finner på andre ting, går tur, går i byen etc. Anonymkode: 9e5aa...993 Jeg har aldri hatt noen mellomfase når jeg har blitt kjærester med noen. Kun når det har endt i diffuse FF-relasjoner.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #14 Skrevet 24. juni 2017 Snakk med ham, fortell hva du føler og si at du må ha en avklaring. Det er ikke sikkert det er så mørkt som flere i denne tråden mener. Kanskje spørsmålet ditt bare kom brått på, det betyr ikke at han ikke kan tenke seg noe mer ☺️ Masse lykke til! Anonymkode: abc02...1be 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #15 Skrevet 24. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk menn det her. Men tar jo ansvar selv for at det har pågått såpass lenge. Ja men bedre å kutte nå før jeg blir for følelsesmessig involvert. Jeg har dessverre veldig dårlig selvtillit og tenker at jeg bare er søppel og må ta til takke med det jeg får. Men burde tenke på meg selv og, har det jo ikke noe bra nå Anonymkode: 9e5aa...993 Altså jeg har et "opplegg" med en fyr, hatt i 8 mnd. Nå vet jeg ikke om vi noen gang blir noe mer, men han er en jeg liker godt og kanskje kan få følelser for etterhvert. Men hvis han per nå hadde kommet med et ultimatum som du tenker å gjøre hadde jeg droppet relasjonen. Jeg har noia når ting blir for seriøst, og jeg trenger lang tid på å gå inn i et forhold. Nå er han klar over dette fordi jeg fortalte det med engang. Hvis jeg hadde sagt til han at jeg liker han godt hadde det vært et stort steg for meg. Sikker på at daten din ikke er litt på samme måte? Siden han aldri har vært i noe forhold? Anonymkode: a1370...b72 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #16 Skrevet 24. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg har et "opplegg" med en fyr, hatt i 8 mnd. Nå vet jeg ikke om vi noen gang blir noe mer, men han er en jeg liker godt og kanskje kan få følelser for etterhvert. Men hvis han per nå hadde kommet med et ultimatum som du tenker å gjøre hadde jeg droppet relasjonen. Jeg har noia når ting blir for seriøst, og jeg trenger lang tid på å gå inn i et forhold. Nå er han klar over dette fordi jeg fortalte det med engang. Hvis jeg hadde sagt til han at jeg liker han godt hadde det vært et stort steg for meg. Sikker på at daten din ikke er litt på samme måte? Siden han aldri har vært i noe forhold? Anonymkode: a1370...b72 Kan godt være det altså, jeg er jo klar over at folk er forskjellige på dette her. Vi er hvertfall eksklusive og enige om å ikke date andre. Han er litt sånn nerd personlighetsmessig så ingen player det er snakk om her. Anonymkode: 9e5aa...993 1
meeeg9 Skrevet 24. juni 2017 #17 Skrevet 24. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg har et "opplegg" med en fyr, hatt i 8 mnd. Nå vet jeg ikke om vi noen gang blir noe mer, men han er en jeg liker godt og kanskje kan få følelser for etterhvert. Men hvis han per nå hadde kommet med et ultimatum som du tenker å gjøre hadde jeg droppet relasjonen. Jeg har noia når ting blir for seriøst, og jeg trenger lang tid på å gå inn i et forhold. Nå er han klar over dette fordi jeg fortalte det med engang. Hvis jeg hadde sagt til han at jeg liker han godt hadde det vært et stort steg for meg. Sikker på at daten din ikke er litt på samme måte? Siden han aldri har vært i noe forhold? Anonymkode: a1370...b72 Så du har ikke sagt til ham at du liker ham godt?
Gardermobanen Skrevet 24. juni 2017 #18 Skrevet 24. juni 2017 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg har et "opplegg" med en fyr, hatt i 8 mnd. Nå vet jeg ikke om vi noen gang blir noe mer, men han er en jeg liker godt og kanskje kan få følelser for etterhvert. Men hvis han per nå hadde kommet med et ultimatum som du tenker å gjøre hadde jeg droppet relasjonen. Jeg har noia når ting blir for seriøst, og jeg trenger lang tid på å gå inn i et forhold. Nå er han klar over dette fordi jeg fortalte det med engang. Hvis jeg hadde sagt til han at jeg liker han godt hadde det vært et stort steg for meg. Sikker på at daten din ikke er litt på samme måte? Siden han aldri har vært i noe forhold? Anonymkode: a1370...b72 Godt mulig daten til TS er som deg, men nå ønsker jo TS et forhold og ikke date en som får noia når ting blir for seriøst. Så om daten er som deg så burde hun kutte han ut. Skal hun virkelig gå et halvt år til med usikkerhet bare for å høre at han fortsatt ikke er sikker? Endret 24. juni 2017 av Gardermobanen 2
Gardermobanen Skrevet 24. juni 2017 #19 Skrevet 24. juni 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er litt sånn nerd personlighetsmessig så ingen player det er snakk om her. Anonymkode: 9e5aa...993 Det har ikke noe å si om han er nerd. At han ikke er en som er flink til å flørte med damer betyr ikke at han ikke er villig til å holde deg på gress. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå