Gå til innhold

Mistanke om forsikringssvindel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går man frem da? 

Anonymkode: 4153b...5e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man melder ifra til forsikringsselskapet med de opplysningene man har.  Etter det er det opp til selskapet om de ønsker å ta det videre eller ikke.

Gjest NotNaomi
Skrevet

En skal ha rimelig gode grunner for å melde fra. Vet ikke en gang om jeg ville meldt fra jeg. Kommer jo helt an på situasjonen,omstendigheter og alt da. Jeg er ikke helt moralsk her. Men jeg kunne aldri angitt en god venn. Om det ikke var sånn at vedkommende utsatte noen for fare liksom. Rettferdighet og lojalitet kan stå steilt mot hverandre. Selvmotsigende nok !

Skrevet (endret)

Ville kontakter forsikringsselskapet og hørt litt.

Endret av Diana
AnonymBruker
Skrevet

Er snakk om noen som har oppgitt en ca pris på en skade etter en lett påkjørsel, og som etterpå har gått til forsikringsselskapet og lagt på masse skader og 14 dobbelt den opprinnelige prisen. De gikk fra en pris på Max 800,- til en regning på 12000,-

AnonymBruker
Skrevet

Dette finner forsikringsselskapene ut av, de er ikke dumme. 

Anonymkode: 6e441...061

AnonymBruker
Skrevet

Ikke når de tok det muntlig med påkjører. Og etterpå fikk en muntlig prisvurdering fra verksted som de nektet å få dokumentert. Da vedkommende som kjørte i bilen ikke godtok prisen verkstedet oppga uten dokumentasjon, gikk de til forsikringsselskapet og 4 dobbelt den prisen igjen

AnonymBruker
Skrevet

Vet om en som var utsatt for dette. Bileier pakket inn mye gamle skader,så regningen ble 5doblet. Han varslet selskapet,men de anmeldte ikke

Anonymkode: e15c6...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...