Gå til innhold

Menn i restaurantbransjen ofte umoralske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner mange damer som har datet menn i restaurantbransjen og fått diverse drøye kjønnssykdommer av disse mannfolka :hakeslepp: Hun ene var til og med gift med en kokk og han smitta henne med gonoré da hun var gravid.. Er restaurantmenn litt mer horete og umoralske enn de som jobber i andre yrker? 

Selv var jeg sammen med en kokk fra Costa Rica, han smitta meg med mycoplasma og det kosta meg 6000 kr i behandling. Så jeg er skeptisk til menn fra restaurantbransjen etter all dritten jeg har hørt. 

Anonymkode: 7af15...1b7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke . Jeg kjenner til flere i musikkbransjen som har smittet damer med klamydia, og hørt om en gift håndtverker som også smittet sin gifte dame med klamydia. Tenker ikke at det har noe med yrket deres å gjøre. Det finnes dårlige menn i alle yrker, men restaurant og utelivsbransjen er nok kanskje litt mer risikoutsatt siden de jobber med berusede mennesker og som oftest har en beruset livsstil selv, og da fort har tilfeldig sex.

Bedre å alltid være skeptisk til tilfeldig sex uansett, og huske kondom om man gir etter såklart!

Anonymkode: a4468...fad

AnonymBruker
Skrevet

Synes hele samfunnet, uansett yrke, er gjennomsyret av umoralske mennesker jeg da,men.. det er nå min mening.

Anonymkode: 74412...9cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du bør spesielt passe deg for menn som klipper hekken. Hører at de er veldig umoralske. Hvis de ikke får det som dem vil, er det stor sannsynlighet for den de holder på med får seg en ny hårfrisyre med hekkesaksen!

Anonymkode: fd385...f03

• Liker 2
Skrevet

Hva er mycoplasma?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner mange damer som har datet menn i restaurantbransjen og fått diverse drøye kjønnssykdommer av disse mannfolka :hakeslepp: Hun ene var til og med gift med en kokk og han smitta henne med gonoré da hun var gravid.. Er restaurantmenn litt mer horete og umoralske enn de som jobber i andre yrker? 

Selv var jeg sammen med en kokk fra Costa Rica, han smitta meg med mycoplasma og det kosta meg 6000 kr i behandling. Så jeg er skeptisk til menn fra restaurantbransjen etter all dritten jeg har hørt. 

Tulling.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kim skrev:

Tulling.

Hva mener du? Er ikke pent å si sånt til folk. 

Skrevet

Bruk kondom. Alltid.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg innom den bransjen og, og de er verken mer eller mindre umoralske enn menn i andre bransjer

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Silje Lien skrev:

Bruk kondom. Alltid.

Jepp aldri mer sex uten kondom. Selv ikke hvis jeg blir gift noen gang skal jeg ha sex uten kondom. Fikk noia etter hun venninna mi som fikk gonoré av mannen sin.. 

Hvordan tør damer å være sammen med restaurantmenn? 

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes hele samfunnet, uansett yrke, er gjennomsyret av umoralske mennesker jeg da,men.. det er nå min mening.

Anonymkode: 74412...9cd

Filosofi hadde vært er bedre fag enn religion. Da får folk tenke. Nå er det ikke så mye lengre tid til det :-) dessuten er folk for opphengt i religion. Har ikke mot troende mennesker sånn generellt,og jeg er det selv. Me  filosofi hadde gjort nytten. Folk må reflektere mer,og gjerne over moral!

Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Er ikke pent å si sånt til folk. 

Når noen kommer med drøye generaliseringer om en yrkesgruppe, så er det helt på sin plass.

Endret av Kim
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel generelt litt mer "risiko" for de som jobber i restaurantbransjen/utelivsbransjen. De møter masse nye mennesker hele tiden og blir vel forsøkt sjekket opp i langt større grad en de som jobber 8-4 som elektriker eller på et kontor. Har selv vært borti flere av dem i Oslo (og Oslo er LITE i de kretsene der), og terskelen er lavere for å ha litt tilfelig sex her og der, selv de som er i forhold. Egentlig ville jeg vært skeptisk til å bli så altfor seriøs med en som jobber som bartender, servitør, gründer eller lignende i den bransjen, hvertfall om du forventer at han skal holde seg til kun deg.

Anonymkode: bf179...9d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker ikke folk kondom? Og er man automatisk umoralsk fordi man har fått en kjønnssykdom? 

Anonymkode: 09571...44c

AnonymBruker
Skrevet

http://www.side3.no/dittsexliv/disse-20-yrkene-topper--utro-verstingliste/3422796542.html 

Synes jeg alltid hører om hvordan gifte leger har seg med sykepleiere, eller advokater som "jobber sent". 
har også møtt noen innenfor finans som ikke hadde betenkeligheter med utroskap. 

http://www.nettavisen.no/na24/3423284360.html her viser undersøkelser at 65% av kvinnfolk er utro, så generelt tenker jeg at det er greit å holde beina samlet! :)

Anonymkode: 9f769...751

Skrevet

Hadde aldri prøvd meg på noen i utelivsbransjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Apropos! Nå fikk jeg melding av dusten. "Sorry for giving you mycoplasma". Syns egentlig han burde tilbudt seg å betalt litt av utgiftene mine.. 6000 kr som sagt har jeg betalt i behandling hos gynekolog :( Han lurte også på om jeg ville møte han igjen og sa han aldri kom over meg. SÆRLIG! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Apropos! Nå fikk jeg melding av dusten. "Sorry for giving you mycoplasma". Syns egentlig han burde tilbudt seg å betalt litt av utgiftene mine.. 6000 kr som sagt har jeg betalt i behandling hos gynekolog :( Han lurte også på om jeg ville møte han igjen og sa han aldri kom over meg. SÆRLIG! 

Hadde sendt han en faktura.

Anonymkode: 30649...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...