Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble så utrolig full i går :( Pleier ikke drikke så mye vanligvis og i går ble jeg helt spinnvill. Var frekk mot venninnene mine og meg selv. Gikk rundt til folk og sa jeg ikke orker å leve og at jeg aldri skulle vært født, hater å leve etc. Ikke hyggelig for mine venninner og de random folka jeg møtte på byen. Huff og huff. Jeg skremmer jo folk.. har prata med venninnene i dag og alt er ok, men de syns jeg bør gå til psykolog igjen. 

Kan bli utrolig melankolsk i fylla, begynne å grine og sånn. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: 3db2d...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg blir som regel glad og/elkler full.

Har ofte fyllenerver da. Trikset er å sørge for at alle andre er fullere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn og prøver å drikke mindre på fest. Driter meg ut bestandig og har mega fylleangst 😞

Anonymkode: bd6ca...b16

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg blei sånn de første åra jeg drakk og var ikke den eneste i gjengen . Blir sånn fortsatt om jeg drikker for mye og går ut på en dårlig dag hvor jeg allerede er suicidal. Derfor kan jeg kun drikke når jeg har en god dag. Og ja, vennindene dine har nok rett, det er nok lurt å starte hos psykolog igjen. Ikke noe å ha angst over, alle har ganger der de blir følsomme på fylla. Klem   på deg:)

Anonymkode: fee14...f09

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg blei sånn de første åra jeg drakk og var ikke den eneste i gjengen . Blir sånn fortsatt om jeg drikker for mye og går ut på en dårlig dag hvor jeg allerede er suicidal. Derfor kan jeg kun drikke når jeg har en god dag. Og ja, vennindene dine har nok rett, det er nok lurt å starte hos psykolog igjen. Ikke noe å ha angst over, alle har ganger der de blir følsomme på fylla. Klem   på deg:)

Anonymkode: fee14...f09

Herregud, så latterlig.

Å ha fylleangst betyr ikke at man trenger psykolog. Å utagere en sjelden gang i fylla betyr heller ikke det.

Anonymkode: 37f00...bd2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...