AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Skal studere Sosialt arbeid, og når jeg skal velge hvilken av disse skolene jeg skal prioritere i Oslo, lurer jeg på hvilken som er best? Håper noen har noen erfaringer! Anonymkode: 72324...e83
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 De jeg kjenner som har gått sykepleie på VID har vært veldig fornøyde, i hvert fall. En forholdsvis liten høgskole, så det blir et tettere miljø enn på HiOA. Anonymkode: a67ba...889
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 er det noen som kan fortelle om studiehverdagen på noen av skolene? Hvor mye skole, hvor mye oligatorisk kollokvie osv. Alt dere kan si om å gå sosialt arbeid vet en av/eller begge skolene er gøy å høre!! Anonymkode: b3171...a4b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: er det noen som kan fortelle om studiehverdagen på noen av skolene? Hvor mye skole, hvor mye oligatorisk kollokvie osv. Alt dere kan si om å gå sosialt arbeid vet en av/eller begge skolene er gøy å høre!! Anonymkode: b3171...a4b Slenger meg på denne. Hadde vært supert med noen erfaringer Anonymkode: 72324...e83
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 HIOA er jo en stor høgskole og med mange elever per kull. Er vel over 700 elever per kull ved studiestart på sykepleien. VID er en forholdsvis ukjent og liten høgskole, jeg hadde ihvertfall ikke hørt om den før nylig (fordi de byttet navn). Anonymkode: a2a94...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå