AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Dersom man har gjeldsordning og får barn med en mann og flytter inn i hans bolig og dermed blir samboere med felles barn - kan Staten/namsmannen ta pant i hans bolig? Jeg eier verken huset eller bil osv. Anonymkode: 194af...50c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom man har gjeldsordning og får barn med en mann og flytter inn i hans bolig og dermed blir samboere med felles barn - kan Staten/namsmannen ta pant i hans bolig? Jeg eier verken huset eller bil osv. Anonymkode: 194af...50c De kan ikke ta pant i hans bolig, men de kan godt revurdere hele din gjeldsordning fordi situasjonen din er endret. Jeg vil på det sterkeste be degmom å vurdere situasjonen din. Ødelegger du gjledsordningen din nå, så får du aldri en ny mulighet. Anonymkode: 53ea5...b71 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Vurder dette minst 10 ganger før du flytter sammen med han. Skjønner helt ærlig ikke at han vil flytte sammen med en som ikke har orden på økonomien sin. Anonymkode: 92be4...a62 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurder dette minst 10 ganger før du flytter sammen med han. Skjønner helt ærlig ikke at han vil flytte sammen med en som ikke har orden på økonomien sin. Anonymkode: 92be4...a62 Hyggelig og konstruktivt svar. Anonymkode: c8e42...3f2 2
Brøleapen Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har mer problemer med at man velger å få barn oppe i kaoset... Men nei, de kan ikke ta noe av hans ting. Men de kan, som noen andre sier her endre satsene for hvor mye du sitter igjen med. 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 2 minutter siden, Brøleapen skrev: Jeg har mer problemer med at man velger å få barn oppe i kaoset... Men nei, de kan ikke ta noe av hans ting. Men de kan, som noen andre sier her endre satsene for hvor mye du sitter igjen med. De kan faktisk si opp hele avtalen om gjeldsordning. Anonymkode: 53ea5...b71 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 Du får noe lavere livsopphold, du må dokumentere dine nye boligutgifter. De kan ikke bli høyere, og Namsmannen tar det overskytende om boutgiftene blir billigere. Viktigst av alt: HOLD NAMSMANN INFORMERT HELE VEIEN. Ellers blir ordningen opphevet når alt skal gåes gjennom etter endt ordning. Seigt etter 5-7 år... Anonymkode: fad1f...7f4 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #9 Skrevet 25. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Viktigst av alt: HOLD NAMSMANN INFORMERT HELE VEIEN. Anonymkode: fad1f...7f4 Det kan ikke sies med store nok bokstaver! Anonymkode: 89e58...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå