AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har truffet en man jeg møtte på nett en gang. Jeg er usikker på om jeg kommer til å falle for han med tanke på noe langsiktig og seriøst. Kaffedater er vel kanskje ofte ikke det mest spennende uansett, nå vil han ta meg med på noe annet. Og jeg er usikker. Men man trenger vel mer enn et møte for å finne ut av det, samtidig vil jeg ikke legge ut noen falske forhåpninger for han. Dere får velge, skal jeg dra eller ikke? Og hvorfor? Anonymkode: 22d6b...f08
stan Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Dra på date vel. Har du noe bedre å gjøre? Det kan jo bli veldig hyggelig. Kanskje forløsende for dere to? Om ikke så har du kommet deg ut av huset. Fått litt mer erfaring, kanskje et minne for livet og en god historie om den mest mislykkede daten noensinne. Uansett, man oppnår ingenting ved å sitte hjemme. Lykke til, hold oss gjerne oppdatert
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 11 minutter siden, stan skrev: Dra på date vel. Har du noe bedre å gjøre? Det kan jo bli veldig hyggelig. Kanskje forløsende for dere to? Om ikke så har du kommet deg ut av huset. Fått litt mer erfaring, kanskje et minne for livet og en god historie om den mest mislykkede daten noensinne. Uansett, man oppnår ingenting ved å sitte hjemme. Lykke til, hold oss gjerne oppdatert Takk for fint svar, dette veier mot å dra. Man forplikter seg jo ikke til noe videre av den grunn om det ikke blir de store følelsene ut av det. Jeg skal uansett holde dere oppdatert☺ Anonymkode: 22d6b...f08 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Gi han en sjanse. Se det an med en date til. Skader ikke! Vekker det fortsatt ikke noe dypere interesse fra din side, takker du for daten og sier at du ikke helt føler kjemien/gnisten , og ønsker han lykke til videre Anonymkode: 96090...9d1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en man jeg møtte på nett en gang. Jeg er usikker på om jeg kommer til å falle for han med tanke på noe langsiktig og seriøst. Kaffedater er vel kanskje ofte ikke det mest spennende uansett, nå vil han ta meg med på noe annet. Og jeg er usikker. Men man trenger vel mer enn et møte for å finne ut av det, samtidig vil jeg ikke legge ut noen falske forhåpninger for han. Dere får velge, skal jeg dra eller ikke? Og hvorfor? Anonymkode: 22d6b...f08 Om du er usikker: dra. Om man er totalt mismatch så er en ikke i tvil etter første møte. Tvil = håp. 😉 Anonymkode: 1b277...34d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi han en sjanse. Se det an med en date til. Skader ikke! Vekker det fortsatt ikke noe dypere interesse fra din side, takker du for daten og sier at du ikke helt føler kjemien/gnisten , og ønsker han lykke til videre Anonymkode: 96090...9d1 Huff, jeg hater den biten hvor man må avvise folk. Jo lengre tid det har fått jo verre. Anonymkode: 22d6b...f08
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du er usikker: dra. Om man er totalt mismatch så er en ikke i tvil etter første møte. Tvil = håp. 😉 Anonymkode: 1b277...34d Jeg kommer nok til å fra, men er redd jeg kun liker han for en useriøs flørt, og ikke noe seriøst. Anonymkode: 22d6b...f08
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #8 Skrevet 24. juni 2017 Jeg hadde dratt. Synes selv man får veldig lite ut av en kaffe date. Så synes jeg typen er hyggelig på kaffe daten, så går jeg på en date til. Anonymkode: 67166...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå