AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Har møtt en flott fyr på nett. Vi er like på mye. Samtalene på nett har i stor grad vært om hverdagsting men mye sex prat. Vi er begge klar over at det mest sannsynlig blir sex. Og det tror jrg er greit for meg. Jeg liker oppmerksomheten han gir meg og han vet jeg ble separert i vår. Og mye om det forholdet. vi har aldri snakket om noe forhold og jrg er litt redd for å spørre om det. Og det er greit for meg (i dag) at det bare blir sex, men redd jeg kommer til å angre. Har bare vært med exen min tidligere og egentlig prinsipper og verdier som sier annet. Men kjenner jrg er så klar for å møte han at jeg tenker det er det viktigste🙈 Hva bør jeg tenke på når jrg møter en jeg ikke "kjenner " annet enn fra nettet? Vi skal overnatte sammen til uka.. hjemme ? Hotel ? Meg? Han? Ex gikk jrg fra fordi han var utro, han mente jeg burde prøve andre for å se hva jeg gikk glipp av...Er usikker på om jrg er ferdig med han.. ( men det vet han jrg skal treffe..) Anonymkode: ebdf0...677
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Dette er en veldig dårlig ide. Du kommer enten til å bli såret. Usikker.sjalu og det kommer ingenting godt ut av det en 5 min penetrering. Han er kun opptatt av sex og for å utnytte deg. Hilsen mann som har gjort det samme Anonymkode: 683a7...494
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Hvis du vil prøve noen andre bare sånn for å ha gjort Det, og virkelig vil kjenne på om du faktisk savner eksen, så hopp ut i Det!😊 Anonymkode: 9e47e...c1d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Når dere har avtalt å overnatte sammen, så har dere jo egentlig avtalt å ha sex. Jeg syntes ikke du skal sette deg selv i en situasjon der dere sover hos hverandre, eller sammen på hotell, om du tror du vil angre på å ha sex. Da er det bedre å avlyse disse planene, og heller finne på andre ting sammen , og takke for seg når kvelden kommer og sove hver for dere, i hvert deres hjem. Hvis du ønsker å kartlegge om han ser for seg, og er klar for det på nåværende tidspunkt i livet, å gå inn i et forhold så snakker du med han om det. Det er helt i orden å ønske eklusivitet før sex, men i og med at dere aldri har møtt hverandre før, så er det nok for tidlig å kreve ekslusivitet. Man kan jo ikke vite om man vil forplikte seg til vedkommende, uten å kjenne de godt, og det er ganske stor forskjell på å bli kjent over nett, og det å bruke tid sammen i virkeligheten og bli kjent på den måten. Anonymkode: b8468...0ab
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 For meg høres det it som at du skal ha sex med denne mye for å få tilbake eksen? Uansett: Hvis du bestemmer deg for å møte denne fyren, er det ikke sikkert du blir tiltrukket av han. Rimelig kleint å bryte opp hjemme hos en av dere. Dra heller på hotell, men møt hverandre på en bar i nærheten først. Anonymkode: 4eed1...688
Gjest morhjertegod Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 (endret) Hvorfor må dere rett på overnatting/sex? Kunne det ikke vært en ide å møte han først, på en lunsj, kaffe eller middag. Blir jo ille kleint om dere møtes for overnatting, og så er det null kjemi. Endret 24. juni 2017 av morhjertegod
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 Prøv. Det er kun sex. Anonymkode: 2a5c5...ba5 1
applestories Skrevet 24. juni 2017 #8 Skrevet 24. juni 2017 (endret) Har du avtalt å overnatte med noen du aldri har møtt før? At du bare har vært med exen din tidligere forklarer kanskje hvorfor du ser på dette på en annen måte enn enkelte av oss som har vært med noe mer enn en, og som synes at dette høres ut som en særdeles dårlig idé. Man kan ha super kjemi med noen på nettet, men når man møtes går det ikke helt som man trodde. Å avtale å overnatte med noen man aldri har møtt før ville jeg aldri gjort. Man trenger en retrettmulighet, og "overnatte med" gir deg ikke det. Endret 24. juni 2017 av applestories 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå