FrittgåendeBurugle Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Bare en liten utblåsning. Er så lei av å vente på karakterer som ikke blir lagt ut innen sensurfristen! Vi studenter har strenge frister å forholde oss til. Hvorfor gjelder ikke det samme for sensor? Av de fire eksamene jeg tok dette semesteret, er det to som ikke kom til rett tid, og jeg venter fremdeles på den siste. Jeg er klar over at karakteren vil være den samme nå som om jeg må vente en måned. Det er bare frustrerende å gå og vente. Flere i samme båt?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Jeg forstår frustrasjonen din godt. Dette har vært et så stort problem at mange utdanningsinstitusjoner nå får sanksjoner for hver uke de går over fristen. Dette beregnes ut fra antall studenter, så jo flere studenter det er, jo dyrere blir det for utdanningsinstitusjonen. Dette har strammet opp forsinkelsene kraftig. Hvis det ikke er slik på din utdanningsinstitusjon er det litt verre. Føler hvertfall med deg, og håper sensuren er like rundt hjørnet. Anonymkode: f21e4...c2c
ajarRun Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Det er helt jævlig for dem som venter på vitnemål. Da går det ukesvis uten å få jobbet. Det er svindyrt. Burde vært strengere sanksjoner. 1
FrittgåendeBurugle Skrevet 24. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår frustrasjonen din godt. Dette har vært et så stort problem at mange utdanningsinstitusjoner nå får sanksjoner for hver uke de går over fristen. Dette beregnes ut fra antall studenter, så jo flere studenter det er, jo dyrere blir det for utdanningsinstitusjonen. Dette har strammet opp forsinkelsene kraftig. Hvis det ikke er slik på din utdanningsinstitusjon er det litt verre. Føler hvertfall med deg, og håper sensuren er like rundt hjørnet. Anonymkode: f21e4...c2c Det er ikke sanksjoner på høgskolen jeg studerer ved, men jeg har sett at flere har innført det, blant annet ntnu og uni Tromsø om jeg husker riktig.
FrittgåendeBurugle Skrevet 24. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2017 21 minutter siden, amativeReflection skrev: Det er helt jævlig for dem som venter på vitnemål. Da går det ukesvis uten å få jobbet. Det er svindyrt. Burde vært strengere sanksjoner. Kjedelig å gå å vente, men for min del skal jeg gå to år til, og har deltidsjobb ved siden av uansett. Heldigvis.
ajarRun Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 Akkurat nå, FrittgåendeBurugle skrev: Kjedelig å gå å vente, men for min del skal jeg gå to år til, og har deltidsjobb ved siden av uansett. Heldigvis. Da er det jo bare å ta deg en pils å slappe av.
FrittgåendeBurugle Skrevet 24. juni 2017 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2017 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Da er det jo bare å ta deg en pils å slappe av. Javel, da Som nevnt i hi er det ikke superkrise, bare fryktelig irriterende. Men, men. Skål, da
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 Sensuren på den siste eksamenen min kom en uke FØR fristen sjekket studentweb sikkert fem ganger ved forskjellige anledninger fordi det var så urealistisk at jeg trodde jeg hadde drømt! Anonymkode: 48a0c...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå