AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Skal kjøpe denne til meg selv. Klarer bare ikke bestemme meg for farge. Har veldig lyst på lys rosa,men det er liksom ikke så anvendelig.. Lys brun?Sort? Har ikke mange vesker fra før! Har en liten rød Modalu,liten sort Leo Wulff og en Michael Kors clutch jeg bruker aller mest. Brainstorm med meg,noen? Anonymkode: fd4c5...286
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Google - mulberry mini rosa Anonymkode: fd4c5...286
Majott Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Ta en farge som passer med klær og sko du har fra før. Rosa er ikke den beste fargen på lang sikt.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Kjøp den av de du virkelig har siklet på og ønsket deg, om det så er den rosa, om du klarer å se for deg at den kan brukes. Du har to svarte fra før sier du, så da ser du jo fort utifra farger/ plagg i garderoben, hvor ofte du blir nødt å ta en av de to i antrekket fordi bare svart passer. Så ta en titt i skapet? Anonymkode: 62507...bf8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #6 Skrevet 29. juni 2017 På 27.6.2017 den 23.45, AnonymBruker skrev: Kjøp den av de du virkelig har siklet på og ønsket deg, om det så er den rosa, om du klarer å se for deg at den kan brukes. Du har to svarte fra før sier du, så da ser du jo fort utifra farger/ plagg i garderoben, hvor ofte du blir nødt å ta en av de to i antrekket fordi bare svart passer. Så ta en titt i skapet? Anonymkode: 62507...bf8 Ja. Det skal jeg gjøre. Så en nude/rosa i butikken i går,tror jeg går for den😁 Anonymkode: fd4c5...286 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå