Gå til innhold

Hvilken farge på Mulberry Mini?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe denne til meg selv. Klarer bare ikke bestemme meg for farge. Har veldig lyst på lys rosa,men det  er liksom ikke så anvendelig.. Lys brun?Sort?

Har ikke mange vesker fra før! Har en liten rød Modalu,liten sort Leo Wulff og en Michael Kors clutch jeg bruker aller mest. 

Brainstorm med meg,noen?

Anonymkode: fd4c5...286

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lenke?

Anonymkode: 0c933...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Google - mulberry mini rosa

Skrevet

Ta en farge som passer med klær og sko du har fra før. Rosa er ikke den beste fargen på lang sikt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den av de du virkelig har siklet på og ønsket deg, om det så er den rosa, om du klarer å se for deg at den kan brukes. Du har to svarte fra før sier du, så da ser du jo fort utifra farger/ plagg i garderoben, hvor ofte du blir nødt å ta en av de to i antrekket fordi bare svart passer. Så ta en titt i skapet? :)

Anonymkode: 62507...bf8

AnonymBruker
Skrevet
På 27.6.2017 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Kjøp den av de du virkelig har siklet på og ønsket deg, om det så er den rosa, om du klarer å se for deg at den kan brukes. Du har to svarte fra før sier du, så da ser du jo fort utifra farger/ plagg i garderoben, hvor ofte du blir nødt å ta en av de to i antrekket fordi bare svart passer. Så ta en titt i skapet? :)

Anonymkode: 62507...bf8

Ja. Det skal jeg gjøre. Så en nude/rosa i butikken i går,tror jeg går for den😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...