AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Det er en person som bevisst prøver å avle på en litt sjelden småhundblanding, og mine venner prøver å hjelpe vedkommende, deler på Facebook osv. Vedkommende har en blanding som er 50/50-blanding (vet ikke om det stemmer) og ser etter en hannhund som er den nøyaktig samme blandingen, 50/50. Vedkommende har tenkt å selge valpene for 10k. Vurderer å si noe om dette til mine venner, og kanskje ikke til denne personen, men vil isåfall føle meg trygg på at jeg har rett og bruker de rette argumentene imot denne planlagte blandingsavlen. Noen som har noe å bidra med? Anonymkode: b9327...3f6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Rett i hva? For at folk skal kunne uttale seg må en jo også få litt info om hvilken blanding det er. Anonymkode: 41185...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Blandingen er ikke så interessant. Det er to småhundraser uten spesielle trekk/egenskaper. Er evt bare pelsen som kan bli et problem. Jeg tenker på blandingsavl generelt. Men alaska husky er jo ofte ålreite blandinger. Brukshundblandinger blir noe helt annet. Anonymkode: b9327...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå