Gå til innhold

Hvorfor gidder jeg å bry meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med en mann - av og på i ett år. Jeg avsluttet fordi han ikke følte seg klar for forhold pga ekstremt mye jobb, og jeg orket ikke mer usikkerhet. Han var redd for ikke å strekke til pga ekstremt mye jobb og at det skulle ende dårlig pga det. Er nå 3 uker siden. Han har sagt flere ganger at han skulle ønske timingen mellom oss var annerledes fordi jeg er så bra. Men jeg kan ikke sitte å vente på noe som kanskje skjer. Likevel sitter jeg med en enorm frykt for at han skal gå inn i ett forhold med en annen dame de neste mnd. Da kommer jeg til å føle meg så brukt og knekke totalt sammen. Jeg vet jeg ikke kan gjøre noe med det, men klarer ikke å slutte og tenke på det. Blir uvel og kvalm av tanken. Hvordan kan jeg få dette ut av hodet?? Akkurat nå føler jeg at han er mannen i mitt liv - og at jeg kanskje burde ventet .. Blir gal av mine egne tanker 

Anonymkode: c81fc...10a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig. Men når han har hatt ett år sammen med deg og fortsatt ikke er interessert nok til å være i et forhold med seg, er sjansen svært liten for at det vil forandre seg. Det beste for deg er å gå videre og se deg om etter en som bryr seg nok til å sette deg først ☺️

Anonymkode: 582bb...d23

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Kan du ikke si at du er villig til å leve med at han jobber mye for en periode..?? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Kan du ikke si at du er villig til å leve med at han jobber mye for en periode..?? 

Og stå på vent i enda et år??? 

Nei menn som sier sånne ting bruker det som en unnskyldning for å ikke vise for tydelig hvor tafatte drittsekker de er som faktisk bare har brukt deg. Det kan godt hende han kommer over ei dame han syntes er verdt å gå i forhold for, men den dama var ikke og kommer aldri til å bli deg når han ikke locked you down før. Desverre... Så her har du gjort riktig valg, for å ha fortsatt med han hadde bare vært enda mer bortkastet tid og følelser. Tror du bare må slette han fra minnene dine så godt som mulig og innse at du ikke var den han så på som riktigst for han. Du ble brukt, så prøv heller å snu sorgen om til forakt så hvis han får seg ny dame får du prøve å tenke at du er glad du ikke har mer med den vinglepettern der å gjøre. At han sikkert er like useriøs med henne. At du er glad du ikke kaster bort mer følelser på han! 

Anonymkode: 66b05...865

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å si det en gang. Men han er fast bestemt, fordi det var derfor det røyk med eksen. Vi er bare 24 år, så alder kan også ha noe å si i forhold til at han ikke føler seg klar. Han har ikke gitt det en ordentlig sjanse. Hver gang vi har hatt en periode hvor vi har vært mye sammen har han trekt seg unna. Da vi avsluttet innrømte han at dette var fordi han merket det ble for mye følelser og han ikke vil ha dame, så da var det enklest sånn.  Jeg vet jeg må prøve å gå videre og heller tenke at om det er meningen så skjer det når han er klar for at det skal skje, uten at jeg har sitti og venta på han. Men den tanken om nye damer spiser meg opp, jeg får det bare ikke ut av hodet .. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det ut av hodet heller!

Anonymkode: c81fc...10a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...