Gå til innhold

Tinderdate: må jeg svare?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chattet litt med en på Tinder i et par uker. Han virker interessert og vil møtes. Nå har det seg slik at jeg møtte en jeg har hatt en ting for lenge i helgen, og jeg tenker nå kun på han. Har derfor mistet helt interessen for Tinder-matchen. Synes også at han begynte å bli litt masete. Har latt være å svare han på siste melding. Nå fikk jeg en ny og det virker som han forventer et svar. Jeg lurer på om jeg må svare han?Hva skal jeg si i så fall?

Anonymkode: df60f...539

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bare å dumpe

Anonymkode: 6df01...509

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har chattet litt med en på Tinder i et par uker. Han virker interessert og vil møtes. Nå har det seg slik at jeg møtte en jeg har hatt en ting for lenge i helgen, og jeg tenker nå kun på han. Har derfor mistet helt interessen for Tinder-matchen. Synes også at han begynte å bli litt masete. Har latt være å svare han på siste melding. Nå fikk jeg en ny og det virker som han forventer et svar. Jeg lurer på om jeg må svare han?Hva skal jeg si i så fall?

Si du har truffet en annen og at du ønsker ham lykke til videre. Normal folkeskikk kan forventes av dere jenter også.

Anonymkode: c29e8...ce1

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han maser så ville jeg skrevet at Dette blir for masete for meg, tror ikke vi kunne blitt noe uansett men lykke til videre :)

Da får han blitt obs på at han maser og demper seg kanskje litt til en annen jente og unngår å skremme bort nye

Anonymkode: 5bcaa...ecb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si du har truffet en annen og at du ønsker ham lykke til videre. Normal folkeskikk kan forventes av dere jenter også.

Enig i dette. Det koster veldig lite å være real, men kan bety mye for han som kanskje har fått forhåpninger og ikke forstår hvorfor du ikke svarer.

Anonymkode: 25b0b...d0e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, mindre stress ved å ikke svaer.++++++++++++++++++++++

Anonymkode: 382e1...c77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han maser så ville jeg skrevet at Dette blir for masete for meg, tror ikke vi kunne blitt noe uansett men lykke til videre :)

Da får han blitt obs på at han maser og demper seg kanskje litt til en annen jente og unngår å skremme bort nye

Gjør du det TS, blokkker han etterpå, ellers så blir det mas om at han ikke er masete osv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du det TS, blokkker han etterpå, ellers så blir det mas om at han ikke er masete osv.

Jeg har skrevet det en del ganger til menn og det blir at de bare ikke svarer og sletter meg som regel. Om han maser om at han ikke maser så får man bare poengtere at der ser du, dette blir intens oppførsel, bye. 

Jeg tenker alltid at det er greit å gi folk en pekepinn på hvor de trår feil, sånn at de som kanskje (som kg menna) sitter fast i ett og samme spor og aldri får seg dame, kan lære, og prøve en annen fremgangsmåte uten denne feilen, en annen gang og kanskje komme seg ut av det sporet som skremmer damene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet det en del ganger til menn og det blir at de bare ikke svarer og sletter meg som regel. Om han maser om at han ikke maser så får man bare poengtere at der ser du, dette blir intens oppførsel, bye. 

Jeg tenker alltid at det er greit å gi folk en pekepinn på hvor de trår feil, sånn at de som kanskje (som kg menna) sitter fast i ett og samme spor og aldri får seg dame, kan lære, og prøve en annen fremgangsmåte uten denne feilen, en annen gang og kanskje komme seg ut av det sporet som skremmer damene. 

Det er ikke min jobb,

Og da er du heldig eller retter sagt jeg som har vært uheldig.

jeg svarer ikke, det er hint nok.

Skrevet

Haha, om du må svare? Selvsagt. Vanlig folkeskikk. Men du kan alltids si at du ikke er så interessert, og bare avslutte hele greia.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min jobb,

Og da er du heldig eller retter sagt jeg som har vært uheldig.

jeg svarer ikke, det er hint nok.

Så skaper du litt mer kvinnehat i verden. Skaper mer trøbbel for dine medsøstre som ser etter en hyggelig og kjekk mann.

• Liker 2
Skrevet

Etter alle trådene her inne med menn som plutselig kutter kontakt/fader ut kvinner og deretter mange svar med hvor feigt og dårlig gjort det er å ikke kunne si i fra, så synest jeg det passer seg at du sier i fra på en grei måte at du dessverre ikke er interessert i stedet for å bare kutte han ut. Stakkaren er nok veldig interessert. Som andre sier, dette er normal folkeskikk. Tenk litt på hvordan du ville ha blitt behandlet om bordet var snudd og det var du som var denne gutten. Hadde du ikke synest det var fint at han du var interessert i sa i fra at han ikke lenger var interessert?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så skaper du litt mer kvinnehat i verden. Skaper mer trøbbel for dine medsøstre som ser etter en hyggelig og kjekk mann.

Hvem har sagt at jeg er kvinne ute etter mann?

Dere får lære dere om dere menn eller og kvinner at når noen skriver at de ikke er intressert at det er ikke up for discusion.

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil tråd.

Endret av lalalala3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her: jeg har opplevd mer enn en gang at menn bare har sluttet å svare meg. Mitt inntrykk er at det er en del av Tinder. Som regel betyr det bare at de har møtt noen som vekket interessen mer. Det er ikke riktig at det koster meg ingenting å si i fra. Jeg kommer til å føle meg slem og ikke føle meg bra når jeg sender den meldingen. Hadde vi møttes hadde jeg selvfølgelig sagt i fra på en ordentlig måte. Men vi har bare sendt noen meldinger frem og tilbake og en del av meg tenker at han bare får lære at slik er verden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: jeg har opplevd mer enn en gang at menn bare har sluttet å svare meg. Mitt inntrykk er at det er en del av Tinder. Som regel betyr det bare at de har møtt noen som vekket interessen mer. Det er ikke riktig at det koster meg ingenting å si i fra. Jeg kommer til å føle meg slem og ikke føle meg bra når jeg sender den meldingen. Hadde vi møttes hadde jeg selvfølgelig sagt i fra på en ordentlig måte. Men vi har bare sendt noen meldinger frem og tilbake og en del av meg tenker at han bare får lære at slik er verden.

Selvfølgelig sier du ifra. Siden dere er såpass langt at dere har avtalt å møtes. Da sier man ifra. 

Skremmende å tenke på at du synes det er slemmere enn å ikke si ifra. 

Anonymkode: 5b8cd...9c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn svarer ikke noe mer selv.

Anonymkode: 9aa5c...d8c

• Liker 5
Skrevet

Nei, du må ikke svare, men all normal folkeskikk tilsier at du gjør det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det koster deg da ingenting å svare han? Er du voksen nok til å treffe menn på Tinder, er du voksen nok til å være høflig. 

Anonymkode: 80370...47f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det koster deg da ingenting å svare han? Er du voksen nok til å treffe menn på Tinder, er du voksen nok til å være høflig. 

Anonymkode: 80370...47f

Ja, så får dere være voksne nok til at når dere få en avvsning, så godta den.

Det går ikke ann krangle og mase seg til seg en inntresse.  Siden du snakker om være voksen.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...