TrekStar Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Vet ikke om dette er rett kategori, men jeg og en lastebilsjåfør var innom en bilvask\lastebilvaskehall, hvor de ansatte i denne familiebedriften viste frem en splitter ny Mercedes stående inne i lokalet. Denne Mercedesen hadde dem nettopp fått gratis av noen sa dem. Er ikke dette rart? Hvor vanlig er det vel å gi bort dyre Mercedeser gratis? Dette får meg til å tro det er noe uglumsk med denne vaskehallen og at dem kanskje driver med kriminalitet eller tyveri av biler. Noen som har fått en gratis dyr Mercedes for flere hundre tusen av noen før?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Uglumsk? Du har faktisk klart å komme opp med et nytt ord som ikke finnes på et eneste språk hva er definisjonen? Er det alltid "uglumsk" å få noe gratis, eller bare hvis det er dyrt? Anonymkode: f8d7e...136 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Uglummer de gir bort biler til de som polerer Anonymkode: e03f8...ca2
TrekStar Skrevet 24. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2017 Hahaha...Jeg forstår at dette ble morsomt ja Det heter visst ulumskheter ifølge Google , og ikke uglumskheter som jeg har trodd. Ett nytt ord er lært Kanskje det var derfor bilen ble sent til vaskehallen, for å kvitte seg med uglumskhetene, renvaske og hvitvaske bilen, og derfor gjøre den til vanlig ulumskt bil, uten den ekstra g'en? Da g'en ble fjernet, så bestemte eieren at han ikke ville ha den fordi den ble ulumsk, og derfor ble den gitt bort? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå