Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Valuta påslagetnhos Norwegian er på 1,75 %, mange andre kort har 2 %. 

Har dere tatt dette opp med Norwegian, og hva svarte de? 

:opplyser: Jeg,oppdaget at Norwegian har app. Den er helt super og anbefales.  

Anonymkode: b1953...a8a

Jeg klagde og fikk igjen pengene ja, men de sa det ikke var en feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valutapåslag er noe alle banker tar, enten den heter grønn eller blå. 1,75% er det vanligste. 

Jeg har aldri betal, og kjenner ingen andre som har betalt gebyr for å bruke Bank Norwegian-kort utenlands. 

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som vet om det er noen makstid på hvor lenge man kan spare cash point før man bruker de? Jeg flyr ikke så ofte, men planlegger en USA tur sommeren 2020. Kan jeg spare cash point fra nå og fram til da? 

Anonymkode: 6498e...9a9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet om det er noen makstid på hvor lenge man kan spare cash point før man bruker de? Jeg flyr ikke så ofte, men planlegger en USA tur sommeren 2020. Kan jeg spare cash point fra nå og fram til da? 

Ja, det vet  Norwegian og alle som gidder å Google feks hvor  lenge er cashpoints gyldige Norwegian. Spennende å se om du også klarer det. 

Skrevet
På 24.6.2017 den 9.35, camliiaa skrev:

Hei! Noen som har norwegian kredittkort? 

Er det noe du er fornøyd med, og vil anbefale? I såfall, hvorfor? 

:-) 

Helt greit kort. Ulempen er at du bare kan tjene opp poeng til flyreiser. Fordelene er at det ikke koster noe å ta ut penger i minibank i utlandet, og at de har en god og oversiktelig app for bruk ol. Ser det og som en fordel at valuttapåslaget er 1,75 på dette kortet mens banken min sine kort har 2 % valuttapåslag. 

Bruker kortet mest i utlandet. Lett å sperre kortet i appen og bestille nytt, blir kortet sperret på grunn av feil pin, åpnes det igjen av seg selv etter 24 timer.  Jeg er fornøyd. 

Anonymkode: fc544...d88

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CashPoints er gyldig ut året de opptjenes + 2 år. Eksempel: CashPoints du får 01.09.16 er gyldige frem til 31.12.18.

CashPoints på gavekort er gyldig i inneværende år + 1 år fra kjøpstidspunkt.

Anonymkode: cbf27...80e

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, FrodeF skrev:

Ja, det vet  Norwegian og alle som gidder å Google feks hvor  lenge er cashpoints gyldige Norwegian. Spennende å se om du også klarer det. 

Ikke svar, om du ikke gidder å svare greit.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er gyldig det året de er opptjent, pluss to år. Så det du tjener opp i år, kan du bruke ut 2020. Så da kan du begynne å spare til USA turen :)

Anonymkode: 5ac9f...0ec

• Liker 1
Skrevet
På 26.6.2017 den 22.53, Babybel skrev:

Valutapåslag er noe alle banker tar, enten den heter grønn eller blå. 1,75% er det vanligste. 

Jeg har aldri betal, og kjenner ingen andre som har betalt gebyr for å bruke Bank Norwegian-kort utenlands. 

Kortet har ikke gebyr, men enkelte minibankeiere tar gebyr for bruk av minibanken. Dette kan ikke Norwegian gjøre noe med. Norwegian får heller ikke en cent av de gebyrpengene.

Anonymkode: fc544...d88

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CashPoints er gyldig ut året de opptjenes + 2 år. Eksempel: CashPoints du får 01.09.16 er gyldige frem til 31.12.18.

CashPoints på gavekort er gyldig i inneværende år + 1 år fra kjøpstidspunkt.

Anonymkode: cbf27...80e

Takk for svar😃👍

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke svar, om du ikke gidder å svare greit.

De er gyldig det året de er opptjent, pluss to år. Så det du tjener opp i år, kan du bruke ut 2020. Så da kan du begynne å spare til USA turen :)

Anonymkode: 5ac9f...0ec

Takk for svar 😃😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...