AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Jeg er slank, men med et ønske om å stramme opp litt. Har ekstra fett øverst på rygg, bakside armer, mage, rompe og lår. Hva slags treningsform burde jeg holde på med? Pleier i utgangspunktet kun å jogge, 5 km 3-4 ganger pr uke på mølle. Men merker det ikke skjer så mye kroppsmessig. Men har ikke mulighet til å trene på treningsstudio med vekter, kun hjemme. Har noen treningsstrikker, men det er det eneste utstyret jeg har. Hjelp?? Anonymkode: 0706a...ba9
Gjest Coolaid Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er slank, men med et ønske om å stramme opp litt. Har ekstra fett øverst på rygg, bakside armer, mage, rompe og lår. Hva slags treningsform burde jeg holde på med? Pleier i utgangspunktet kun å jogge, 5 km 3-4 ganger pr uke på mølle. Men merker det ikke skjer så mye kroppsmessig. Men har ikke mulighet til å trene på treningsstudio med vekter, kun hjemme. Har noen treningsstrikker, men det er det eneste utstyret jeg har. Hjelp?? Anonymkode: 0706a...ba9 Spis sunt og variert. Skal du absolutt trene så gjør det i hverdagen. Sykle eller gå dit du skal, kutt ut bil og buss. Ta trapper i stedet for heis og rullebånd. Lev i bevegelse, og husk på at maten er det viktigste.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Du trenger ikke annet utstyr til styrketrening enn din egen kroppsvekt. Masse øvelser man kan gjøre hjemme i stuen. Gå på youtube og søk. Jeg har blitt mer definert av å gjøre noen av disse fast 2-3 ganger i uken: http://fitnessbloggen.no/kroppsvekttrening-effekt/ Anonymkode: 5f382...a98
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 Jeg ville byttet ut to-tre av øktene med intervalltrening og styrketrening. Tren styrke med egen kroppsvekt 1-2 ganger i uken og bytt ut en løpeøkt med intervalltrening, f.eks 4x4 Anonymkode: cf135...634
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 På 6/24/2017 den 8.47, AnonymBruker skrev: Jeg er slank, men med et ønske om å stramme opp litt. Har ekstra fett øverst på rygg, bakside armer, mage, rompe og lår. Da er du vel ikke slank? Anonymkode: 48652...d28
sofie777 Skrevet 26. juni 2017 #6 Skrevet 26. juni 2017 Tråden er ryddet for innlegg med kombinasjon av høyde og vekt. Les festet innlegg sofie777, mod
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #7 Skrevet 26. juni 2017 Om du er slank, men har en del feit, stiller du vel i kategorien "tynnfeit". Da må du fokusere på å trene styrke. Du trenger ikke gå ned i vekt om du allerede er slank. Jogging gjør deg bare tynnere. Du kan trene mye styrke hjemme uten noe spesielt av utstyr. Du kan søke opp "you are your own gym", og andre treningsprogram beregnet på utstyrsfri hjemmetrening. Som eksempel er armhevinger, pullups (du kan kjøpe en stang til å hekte på en dørkarm til dette), ettbeins knebøy, osv, gode øvelser du ikke trenger så mye til. Har du plass, kan du også kjøpe inn mer utstyr, som knebøystativ, benk, frivekter, til å trene med hjemme. Jeg trener bare hjemme, og jeg tar 2x egen kroppsvekt i både knebøy og markløft, og over 1x kroppsvekt i benk. Alt gjort hjemme på 3 kvm treningsplass. Anonymkode: af7ee...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå