AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Jeg tror jeg er hekta? Det verste er at alle mener at jeg burde holde meg unna han, det vet jeg selv.. Men klarer ikke å kutte helt kontakt. Han har to sider, den ene elsker jeg mer en noe annet. Men noen ganger føler jeg han er for "god" til å vite hva som skal til for at jeg er der for han hele tiden. Han ringer meg når han har familie problemer, forteller meg ting som ingen andre vet, han er en innestengt fyr, og skal alltid virke glad ovenfor andre, men mot meg er han ekstremt sårbar og følsom. Hvis jeg skal til en venninne å han får vite det, så skal han alltid kjøre meg selvom venninna mi kan kjøre meg. Han vil alltid hente meg også. Han vil ta med meg på alt mulig som telting, joggeturer, klatring. Han vil aldri at jeg skal dra. Men samtidig så er han litt rar. Han later som om han kveler meg, også slipper han og sier at han kødder. Liker å sette seg oppå meg og holde armene mine nede. Han trøster meg når jeg er lei meg for noe annet enn han. Men hvis vi to krangler ber han meg slutte å gråte og skjerpe meg. Hvis jeg ikke gjør det, da er det meg som overreagerer. Jeg for ikke lov til å bli sur på han. Men hvis jeg truer meg å kutte han ut fra livet, ja da bruker alle knapper han vet han skal trykke på for å få meg tilbake. Jeg er en veldig følsom jente, og innerst inne vet jeg at han er god. Men føler jeg gjør han litt psyko. Han får meg til å føle at jeg ikke har noen andre enn han. For jeg er så spesiell for han, at det vi hadde var spesielt. Han sier hele tiden at jeg kan snakke og ringe han når jeg vil. Han kan ringe meg på modningen eller sende mld og spørre om hvordan jeg har det og han dr glad i meg. Hvordan i helvete skal jeg komme meg unna, får det ikke til. Han er helt feil for meg, så keg skjønner ikke hva jeg driver med Anonymkode: d956c...aa8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Han er mishandlende. Blokker ham, gå gjennom smerten, bli en sterkere person. Anonymkode: 95dea...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Han manipulerer deg. Kom deg vekk. Anonymkode: cb79c...2e7 2
meeeg9 Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Hva er den dårlige siden av ham da,..for det skjønte jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 2 timer siden, meeeg9 skrev: Hva er den dårlige siden av ham da,..for det skjønte jeg ikke Etter at det ble slutt gikk det et år før han tok kontakt. Jeg svarte ikke, så han ringte på døra og gråt og sa at han angret på alt og at han ville at vi skulle få kontakt igjen. Han truet med å ta livet av seg, og jeg ble svak og ville være der for han. Han har miset en del av familien og venner. Og har begynt å drikkke en god del. Han har forandret seg så mye etter at det ble slutt, snakker nedlantende om vennene mine og familien min. Jeg elsker han, for jeg vet at han er mye bedre enn det han fremstår som nå,og det er derfor det er sp vanskelig. Anonymkode: d956c...aa8
Gjest noe tilfeldig Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter at det ble slutt gikk det et år før han tok kontakt. Jeg svarte ikke, så han ringte på døra og gråt og sa at han angret på alt og at han ville at vi skulle få kontakt igjen. Han truet med å ta livet av seg, og jeg ble svak og ville være der for han. Han har miset en del av familien og venner. Og har begynt å drikkke en god del. Han har forandret seg så mye etter at det ble slutt, snakker nedlantende om vennene mine og familien min. Jeg elsker han, for jeg vet at han er mye bedre enn det han fremstår som nå,og det er derfor det er sp vanskelig. Anonymkode: d956c...aa8 ...og dere er ikke sammen fordi.... ???
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: ...og dere er ikke sammen fordi.... ??? Fordi han gjorde det slutt, og er av og på hele tiden. Anonymkode: d956c...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå