AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Nå har jeg hamstret inn tromborg faktor 20 til ansikt spray, clarins rens, clarins fukt, babor retinol og babor øyekrem, og hvetekimolje, castorolje og 2 stk dermaroller og masse korresprodukter og skal spise ubersunt i 2 -3 mnd. ( Og få nytt kjøleskap i desember med større fryseskap så jeg kan få bedre ernæring og bli kurert spiseforstyrrelse..) + på med trening 3x pr uke så blir jeg å se 10 år yngre ut GARANTERT. Men man ser jo alderen på bein og armer da men uansett....finner sikkert på noe med det også!!! LURER bare på 1 ting; hvor mange år kan jeg reversere min biologiske alder med ekstremsunnhet....tipper 5 år men det er kun en liten topp av et isfjell... Anonymkode: e8e45...732
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Hvor gammel er du? Anonymkode: c6a20...8e0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Bare tull. Jeg har naturlig fet/blandet hud, og ansiktskremer er overflødig for meg. Jeg bruker en ansiktsrens fra Cosmica, ved kviseubrudd bruker jeg 3/1 pure fra Garnier (ansiktsvask, skrubb og maske i ett), jeg prøver også å være flink å bruke øyekrem. Ellers bruker jeg ikke bodylotion igjen - er ikke plaget av tørr hud. Lever ikke sunt, trimmer ikke engang, men ser 10 år yngre ut enn jeg er, omtrent rynkefri. Bruker foundation eller bb-krem til fjeset for å få jevnere hudfarge, tegner på øynene med kajal og øyebrynspenn for øyenbryna om jeg ikke gidder å farge de, litt lipgloss og litt "naturlig" øyeskygge i en jordtone gjerne, og et par strøk mascara. Anonymkode: 4a4d9...1ec
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Tror det har mer med gener og fremtoning å gjøre om man ser yngre eller eldre ut , enn hudpleie og trening, for den kan ikke reverseres med mange årene om alderdommen først har satt spor. Men mange får glattere hud med sneglekrem og retinol kremer, og bare det å droppe mascara på vippene under øye gir en "yngre look". Så kjempe bra at du er innstillt på å bli kvitt spiseforstyrrelsen din og spise mere og mer næringsrikt! Tenk på det sånn at jo mer fett du har på kroppen, jo yngre vil du faktisk se ut. Kroppen trenger fett for å beholde elastitet i huden, og du har vel selv sett hvor mye eldre typ syltynne 40 åringer ser ut, enn en som er formfull og frodig? Jeg syntes det høres mye ut å trene 3 ganger i uka når du er underernært og tynn. Pass på at det ikke blir en ny obsession for deg. Kroppen har ingenting å gå på da, og du vil bare miste mer former og energi . Ergo vil det ikke slå bra ut på det som er målet ditt om å se yngre og bedre ut. Spis og kos deg, og gjør heller litt øvelser hjemme 2 ganger i uka i 10-15 minutter. Anonymkode: 0cc9c...019
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Vell; jeg blir 40 neste år men holder meg vanlig godt/ ser ut som alderen min. Men nå skal jeg ta grep med helse grunnet at jeg mistet håret og fikk en rekke alvorlige helseplager faktisk av å aldri skjerpe livvstilen. Så nå er det strengt regime og ja - jeg har retinolkrem og nettopp begynt slanking og dermarolling innimellom sykdom. For å passe mine egne klær selvfølgelig. Er 10 kilo igjen ca...men når begynner trening så går de fort av. Så forventer ikke mer enn å stoppe aldringen så jeg ikke ser mye mye eldre ut; fordi huden i ansiktet ser myyyyyyye eldre ut faktisk etter år med alkohol og siggaretter. I det minste vil jeg se riktig alder ut om noen år til. Anonymkode: e8e45...732
OPIgirl Skrevet 26. juni 2017 #6 Skrevet 26. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vell; jeg blir 40 neste år men holder meg vanlig godt/ ser ut som alderen min. Men nå skal jeg ta grep med helse grunnet at jeg mistet håret og fikk en rekke alvorlige helseplager faktisk av å aldri skjerpe livvstilen. Så nå er det strengt regime og ja - jeg har retinolkrem og nettopp begynt slanking og dermarolling innimellom sykdom. For å passe mine egne klær selvfølgelig. Er 10 kilo igjen ca...men når begynner trening så går de fort av. Så forventer ikke mer enn å stoppe aldringen så jeg ikke ser mye mye eldre ut; fordi huden i ansiktet ser myyyyyyye eldre ut faktisk etter år med alkohol og siggaretter. I det minste vil jeg se riktig alder ut om noen år til. Anonymkode: e8e45...732 Man kan ikke stoppe aldringen. Før eller siden vil du få rynker uansett hvor mye du smører deg. Rynkene kan muligens bli mindre dype om man er flink med hudpleie. Vil du bli totalt rynkefri resten av livet,er det kun ansiktsløftning som hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå