Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 Mange spørsmål fra meg her. I mitt tilfelle er far til barnet arbeidsledig og jeg har penger så jeg greier meg. Jeg ønsker/trenger med andre ord ikke bidrag fra far. Er dette noe jeg MÅ få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. januar 2005 #2 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei, for dere kan bli enige dere i mellom, at han ikke skal betale bidrag. Men om det er sånn, at han må betale, kan du jo bare betale beløpet tilbake til han. Ikke verre enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 Noen som vet helt sikkert om dette temaet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. januar 2005 #4 Del Skrevet 5. januar 2005 har han ikke inntekt er han heller ikke bidragsdyktig og slipper å betale.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jasså Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 sjekk med trygdekontoret du, de vt nok svaret. Og du kan og gå inn på trygdeetaten.no, der står vel det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor 39 Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Mange spørsmål fra meg her. I mitt tilfelle er far til barnet arbeidsledig og jeg har penger så jeg greier meg. Jeg ønsker/trenger med andre ord ikke bidrag fra far. Er dette noe jeg MÅ få? Har en privat avtale med barnefar om bidrag, så lenge en ikke går gjennom trygdekontet, som man må for å få overgangsstønad, kan vel ingen andre enn dere bestemme om han skal betale eller ikke. hilsen mor39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå