AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Når du blir med noen hjem som er dritings, og skjønner at de ikke er istand til å ha sex men blir med dem likevel fordi du liker dem så godt. Og vedkommende spyr og og er kjempedårlig fordi det er 4. og siste dag på fylla, men likevel ikke hiver deg ut. Og du spør om de helst vil være alene og de svarer "egentlig ikke", er det da mere enn et ONS for dem? (Vel teknisk sett var det ikke et ons heller da vitale deler ikke funket.) Anonymkode: 6ee16...ad7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Nei. Fulle mennesker som drikker på 4. Dagen og spyr tar man ikke seriøst. Anonymkode: 5ad6a...086 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Mindre en et ONS. Anonymkode: bddf9...c6b 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mindre en et ONS. Anonymkode: bddf9...c6b Enig. Hadde det vært noen man likte og ville gjøre godt inntrykk på hadde man ikke hatt dem rundt seg når man lå å spøy seg ut . Anonymkode: c9a66...490
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Hadde det vært noen man likte og ville gjøre godt inntrykk på hadde man ikke hatt dem rundt seg når man lå å spøy seg ut . Anonymkode: c9a66...490 Han spydde seg ikke ut, han spydde på badet. Og han var egentlig ikke dritings, bare på vei til å bli edru og var dårlig. Ikke spesielt presist av meg i HI. TS Anonymkode: 6ee16...ad7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 Vel jeg. var faktisk dritings selv på byen 5x ifjor og da vedkommende .....som jeg traff ute viste seg i snøens lys om kvelden fikk jeg SJOKK!!! Fuglebryst og fregner og røykt istykker hud og alt mulig merkelig.....med ølbrillene på trodde jeg på selv at jeg hadde et varp i sikte...selv da etter kun 3 drinker jeg begynte å legge merke til at han begynte å ligne på en maur nektet jeg å slutte å tro på min ølbrillede ideologi om varp. Anonymkode: 41911...166
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 Å spy er ikke akkurat et sjekketriks. Så tviler på at han prøvde å sjekke deg opp. Mange blir veldig kosesjuke når de er bakfulle. De driter i sex og hvem de har i nærheten. Bare de har noen der som kan gi de litt ømhet. Anonymkode: de915...dfe 1
Måbarefåsiat... Skrevet 24. juni 2017 #8 Skrevet 24. juni 2017 Jeg skjønner du synes dette er en knakende kjekk fyr. Men en som er på fire dagersfylla, ville jeg holdt meg langt unna. Å spy kan skje den beste. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #10 Skrevet 24. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du blir med noen hjem som er dritings, og skjønner at de ikke er istand til å ha sex men blir med dem likevel fordi du liker dem så godt. Og vedkommende spyr og og er kjempedårlig fordi det er 4. og siste dag på fylla, men likevel ikke hiver deg ut. Og du spør om de helst vil være alene og de svarer "egentlig ikke", er det da mere enn et ONS for dem? (Vel teknisk sett var det ikke et ons heller da vitale deler ikke funket.) Anonymkode: 6ee16...ad7 Kvinner som blir med eller tar med i dette statet er så billige at jeg ikke ville tatt i de med en pølseklype en gang. Synd at mange kvinner syntes det å være billig er helt ok, noe det naturligvis ikke er. Jeg blir kvalm av dagens kvinnfolk. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle. Anonymkode: 91a1b...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #11 Skrevet 24. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som blir med eller tar med i dette statet er så billige at jeg ikke ville tatt i de med en pølseklype en gang. Synd at mange kvinner syntes det å være billig er helt ok, noe det naturligvis ikke er. Jeg blir kvalm av dagens kvinnfolk. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle. Anonymkode: 91a1b...cd1 Samtidig får vi pepper og tyn her daglig fordi vi ikke er mere på og mer villige Jojøsses vi damer har det sååååå mye enklere enn menn på sjekkemarkedet. Anonymkode: de915...dfe
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #12 Skrevet 24. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som blir med eller tar med i dette statet er så billige at jeg ikke ville tatt i de med en pølseklype en gang. Synd at mange kvinner syntes det å være billig er helt ok, noe det naturligvis ikke er. Jeg blir kvalm av dagens kvinnfolk. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle. Anonymkode: 91a1b...cd1 Hva har det med å være billig å gjøre, fordi man blir med en som er dritings hjem? Hun skriver jo at intensjonen ikke var sex, man kan bli med noen hjem uten å tenke på å ligge med de skjønner du. Jeg har ofte dratt på etterfest / en øl ekstra etter byen / prate noen timer etter byen, fordi jeg trives i personens selskap ikke fordi jeg er kåt og vil ha sex. Anonymkode: c9a66...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå