minikrølla Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har en veninne som jeg er så innmarig lei av, men jeg tør ikke helt å bare "forlate" hun heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Det hender stadig at hun sier at hun vil fine på noe sammen med meg og når vi avtaler så sier hun at jeg bare kan gi en lyd når jeg er ledig siden hun er ledig hele tiden (f.eks. en helg eller uke), men da jeg sier at jeg kan så har hun ALLTID avtaler med noen andre, selv om jeg har flere dager som alternativ og virkelig prøver å få det til å passe. Om jeg sier at jeg ikke kan være med hun blir hun bare sur. Jeg er lei av å være med hun bare for at hun ikke skal bli sur på meg! Hva bør jeg gjøre? Har prøvd å snakke med hun om dette, men hun blir bare sur da også. Er jeg en dårlig veninne om jeg bare slutter å være med hun?
Krakk Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Altså hvorfor vil du være venn med noen du ikke selv ønsker å henge med? Skjønner det ikke helt. Hvis du kun gjør det for at hun ikke skal bli sur, så ikke gidd. Det er ikke noe bra vennskap. 2
Gjest Snuppi Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Nei, du er ikke en dårlig venninne. Utifra innlegget ditt ser det vel heller ut som venninnen din er en dårlig venninne.
minikrølla Skrevet 24. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2017 Hvordan skal jeg klare å bli "kvitt" henne om hun stadig klikker vinkel når jeg ikke kan være med hun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå