AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Del Skrevet 23. juni 2017 Jeg søkte behandling på Blå Kors Lade i Trondheim. Jeg hadde det tungt en periode å drakk noen glass vin/øl for å få sove. (avsluttet alltid 12 timer før jobb dagen etter) Dette ca 3-4 ganger i uken. Ikke et stort problem, men søkte hjelp hos fastlege for å få orden på sorgen. Hun annbefalte Blå Kors. Jeg fikk derfor time hos dem. Det er det dummeste jeg har gjort i mitt liv!! Jeg var på en time, men det var den rareset samtalen i mitt liv. Mannen Draco luktet svette og var meget uflidd. Han forstod lite av det jeg snakket om, i tillegg ga jeg tydelig beskjed om at jeg var på bedringens vei. Alkohol var nesten ute av bildet. Jeg fortalte da at det ikke var nødvendig med en ny time. Da fikk jeg med en gang trussel om førerkortbeslag. Jeg tenkte at denne psykologen var gal! Viser seg i ettertid at han sendte førerkortbeslag til politiet basert på noen han tror. Han mener at jeg hadde et alkoholproblem jeg ikke ville fortelle han. Sitter nå uten førerkort, mistet jobb pga av dette og må selge leiligheten pga liten inntekt. HOLD DERE UNNA BLÅKORS LADE TRONDHEIM!! De ødelegger livet ditt om de har muligheten. Tenker kun på penger og jesus! Anonymkode: 9cc2c...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. juni 2017 #2 Del Skrevet 23. juni 2017 Du Trenger Ikke Stor Bokstav I Hvert Ord Av Overskriften... Historien din høres litt merkeiig ut. Sikker på at det ikke er noe du utelater? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Del Skrevet 23. juni 2017 Klassisk benektelse. Hilsen en som har alkoholikere i familien Anonymkode: 0ce91...d2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Del Skrevet 23. juni 2017 Her tror jeg ikke hele historien kommer frem. Anonymkode: 5e83e...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Del Skrevet 24. juni 2017 Tror ikke på historien din Anonymkode: 00a1c...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Del Skrevet 24. juni 2017 Du har vel utelatt noe her....gikk veldig fort fra førerkortbeslag...mistet jobb...selge leilighet. Du vet, du kunne påsken den kjennelsen. Var du edru og istand til å inneha lappen? Så hadde du fått den igjen. Om psykologen tok fullstendig feil. Å bli sendt på blåkors pga sorg...har jeg aldri hørt om. Anonymkode: ae6f0...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå