AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Kjæresten min er veldig sjalu. Han kan f.eks. være veldig ubegrunnet sjalu på mine kolleger. Men han forstår ikke ting som jeg kan reagere på. Han skal dra på tur med en kompis om to uker. De skal bo i en liten hytte i tre dager og gå på konserter. I dag fortalte han at en kvinnelig kollega også skulle der. Da hadde han nevnt for henne at hun og venninnen godt kunne bo i hytten med de to gutta. Jeg ble med en gang litt uvel av det, for når kjæresten er på tur er det skikkelig rølpefylla. Nå ble det visst mest sannsynlig slik at de damene tok med seg telt, men han hadde sagt at de kunne jo feste sammen med de i hytta hele helgen. Jeg ble litt satt ut og usikker. Og viste det. Men istedenfor å berolige meg, så ble han som alltid helt kald, snudde seg bort og nektet å snakke med meg. Men jeg snakket, jeg ble så provosert. Jeg sa at jeg trengte å vite litt mer, å bli beroliget, hvor mange soverom er det i den lille hytta osv. Han fortsatte å ignorere og jeg ble derfor enda mer provosert. Jeg sa videre at HAN jo omtrent klikket da jeg snakket i 15 minutt med en mannlig kollega en gang vi var på byen, så når han var slik, burde han vel hvertfall forstå at jeg ble litt usikker av dette? Fortsatt ignorering og da eksploderte jeg, for dette skjer alltid. Jeg skjelte han ut og gikk. Da ropte han "tenk at jeg ble sur for noe som ikke var skjedd enda engang, og at han ikke kunne omgås folk med pupper". Folk med pupper?? Er ikke det det handler om. Jeg er overhode ikke veldig sjalu av meg og han omgås mange med pupper uten at det er et problem. Han forstår ikke, eller vil ikke forstå. Jeg vet ikke. Og for alt jeg vet forteller han nå kollegaen at jeg blir fryktelig sjalu hvis de fester sammen. Det er jo ikke det det handler om!! Ser dere hva det egentlig går i? Hva skal jeg si og gjøre for å fikse/komme ut av dette? Fortvilet Anonymkode: c50fa...b93
Maleficenta Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min er veldig sjalu. Han kan f.eks. være veldig ubegrunnet sjalu på mine kolleger. Men han forstår ikke ting som jeg kan reagere på. Han skal dra på tur med en kompis om to uker. De skal bo i en liten hytte i tre dager og gå på konserter. I dag fortalte han at en kvinnelig kollega også skulle der. Da hadde han nevnt for henne at hun og venninnen godt kunne bo i hytten med de to gutta. Jeg ble med en gang litt uvel av det, for når kjæresten er på tur er det skikkelig rølpefylla. Nå ble det visst mest sannsynlig slik at de damene tok med seg telt, men han hadde sagt at de kunne jo feste sammen med de i hytta hele helgen. Jeg ble litt satt ut og usikker. Og viste det. Men istedenfor å berolige meg, så ble han som alltid helt kald, snudde seg bort og nektet å snakke med meg. Men jeg snakket, jeg ble så provosert. Jeg sa at jeg trengte å vite litt mer, å bli beroliget, hvor mange soverom er det i den lille hytta osv. Han fortsatte å ignorere og jeg ble derfor enda mer provosert. Jeg sa videre at HAN jo omtrent klikket da jeg snakket i 15 minutt med en mannlig kollega en gang vi var på byen, så når han var slik, burde han vel hvertfall forstå at jeg ble litt usikker av dette? Fortsatt ignorering og da eksploderte jeg, for dette skjer alltid. Jeg skjelte han ut og gikk. Da ropte han "tenk at jeg ble sur for noe som ikke var skjedd enda engang, og at han ikke kunne omgås folk med pupper". Folk med pupper?? Er ikke det det handler om. Jeg er overhode ikke veldig sjalu av meg og han omgås mange med pupper uten at det er et problem. Han forstår ikke, eller vil ikke forstå. Jeg vet ikke. Og for alt jeg vet forteller han nå kollegaen at jeg blir fryktelig sjalu hvis de fester sammen. Det er jo ikke det det handler om!! Ser dere hva det egentlig går i? Hva skal jeg si og gjøre for å fikse/komme ut av dette? Fortvilet Anonymkode: c50fa...b93 Hmm det at han kommer så i forsvarsposisjon får meg til å tenke at du har en grunn til å være usikker... og at han klikker på deg er fordi han tenker du kanskje ville gjort det samme som han ville gjort... 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 For meg virker det som han prøver og gjøre deg sjalu, men det fungerte litt dårlig. Og når han har gått så langt som at jentene skal ditt og datt, så er det vanskelig for en gutt å trekke det tilbake. Virker som du har kontroll på han, så han gjør nok som du sier. men skjønner helt poenget ditt. Han skjønner selv om du skulle festet med 2 gutter i en hytte en hel helg, om han ikke skjønner det så er han temmelig dum. Anonymkode: 22889...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå