Gjest marijenta Skrevet 1. august 2002 #1 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har en herlig samboer som jeg er veldig glad i, men jeg har en stund hatt mistanker om at han prater med andre jenter via internett og sms. Da jeg fikk bekreftet dette etter litt snoking, noe jeg ikke er veldig stolt over, ble jeg selvfølgelig veldig lei meg. Vi har vært sammen noen år nå og jeg vet at dette har holdt på en stund, da med jenter som han ikke kjenner. Men i vinter begynte han plutselig å gjemme mobiltelefonen sin og da ble jeg selvfølgelig mistenksom, så da jeg hadde sjansen måtte jeg bare se hva slags meldinger han hadde der. Han sms'er med tre jenter jeg vet han kjenner, og som jeg tror han har vært sammen med tidligere, og en del av meldingene er av seksuell karakter, med vage hentydninger til sex. Jeg ville snakke med ham om dette, men i steden for å ha en samtale om dette ble det en samtale om at jeg snoket i hans private ting da han tok meg på fersken. Jeg vet at han fortsatt har kontakt med disse jentene, og andre jenter og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst til å prate med ham om dette, men er redd for at samtalen skal dreie inn på at jeg snoker i hans saker og at jeg ikke stoler på ham. Poenget er at jeg ikke tror han er fysisk utro, jeg vet at han elsker meg, men jeg kan ikke fordra denne kontakten han har med andre jenter. Hvorfor har han dette behovet? Er dette utroskap, og hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 For det første, jeg hadde overhodet ikke akseptert noe slikt fra min kjæreste - overhodet ikke. Konfronter ham igjen, og få et ærlig svar (om mulig) på hva hans reaksjon ville vært dersom DU hadde gjort det samme. Det finnes ingen klar definisjon på hva utroskap er - det er individuelt fra person til person. En grei regel for mitt vedkommende er.......... gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Dvs. i en gitt situasjon der du har "muligheten" til å være "utro", tenk deg tanken på hvordan du ville reagert, og om du ville akseptert at samboeren din utførte denne handlingen. Dersom du mener at du ikke ville akseptert noe slikt fra din samboer, ja så bør det i dine øyne være utroskap. Lykke til 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje =) Skrevet 2. august 2002 #3 Del Skrevet 2. august 2002 Har ikke du guttevenner du sender sms`er med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Weronica Skrevet 2. august 2002 #4 Del Skrevet 2. august 2002 Utroskap=avtalebrudd. Hva slags "avtale" ( forutsetninger for foholdet) har du med din partner? hade hun akeptert at du kysset en annen ? Hvis ikke er en sådan handling avtalebrudd og således utroskap. Men må alltid definere forholdet, før man kan definere brudd på forholdets forutsetninger(utroskap) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 2. august 2002 #5 Del Skrevet 2. august 2002 Marijenta. Lytt til ditt hjerte. Syned du dette er ok? Aksepterere du det? Tenk deg godt om? Hva sier mangefølelsen din deg? For min del kan jeg bare si, har min samboer gjort dette, hadde tilliten forsvunnet og da hadde vi ikke mere å bygge på. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 2. august 2002 #6 Del Skrevet 2. august 2002 helt enig med 10na her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro lise Skrevet 2. august 2002 #7 Del Skrevet 2. august 2002 Hei Vet nesten ikke hva jeg skal svare deg jeg, men er i samme situasjon selv. Mannen min har begynt å bli veldig hemlighetsfull når det gjelder mobilen sin. Det kommer stadig sms. Hender jeg spør hvem er det fra, for noen ganger ganske ullne svar.Vi har alltid tidligere vært veldig åpne på sånne ting. Ikke det at jeg behøver å vite alt. Dette har begynt å surre opp i hode mitt, jeg tenker har han en annen.Har spurt han rett ut om det. Fikk selvfølgelig nei.Jeg klarte ikke å dy meg så jeg snoket på mobilen hans. Fant ingen sms da ,men et mobil nummer som var merket xx. Det viste seg å være nummeret til en jente .Aner ikke hvem hun er.Jeg liker ikke å snoke og jeg liker ikke å være sjalu.Det gjør rett å slett vondt. jeg ga deg ikke noe svar men jeg skjønner godt hvordan du har det. Gro lise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #8 Del Skrevet 2. august 2002 Hei!Ser det er flere i samme situasjon;vet akkurat hvordan du føler det!(Se "hvordan bli kvitt sjalusi").Min samboer snudde det også mot meg da jeg tok det opp,og ble sint/såret for at jeg snoket,og ikke stolte på ham.. Men ikke la deg stoppe av det!Det er jo en grunn til at du snokte og nå føler deg usikker! Har vel egentlig ingen råd å gi deg,siden jeg slter med det samme problemet selv.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Skrevet 2. august 2002 #9 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg er en dame som mailer med to-tre sambo/gifte menn. de er for meg ukjente. Det beg. med treff på pratelinje. Hvor begge er åpen på at vi er gifte/sambo. Det som kommer frem ved slike kontakter, er ofte menn som trenger noen utenforstående å "prate" med. Slik som vi kvinner har venninner. To av de er er "samtale" hvor vi løser verdensproblemer og andre ting i hverdagen. i forhold til fam,barn,jobb osv. Vi har abselutt ingen intr. av å fortelle hvor vi bor eller hvem vi er. De trenger kvinnesynsp. på en del ting hjemme. Og da ikke fra den de lever med, men en ukjent kvinne. De tredje snakker om sexuelle problemer. Da i forhold til seg og sin kone. Vi vil aldri treffes. Jeg vet det er mange som har slike kontakter. Vi har ikke sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #10 Del Skrevet 2. august 2002 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 3. august 2002 #11 Del Skrevet 3. august 2002 Hei.. Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Huff, og det er ikke noe morsomt. Saken min er at det er min bestevenninne han sender sms til. Og det er jo ikke akkurat noe morsomt, særlig når han nekter for det, men hun sier at han gjør det. Hun har tilogmed vist meg bildemeldinger som han har sendt til henne.. Ikke akkurat en liten bamse han har sendt, nei... Huff, vet ikke hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2002 #12 Del Skrevet 3. august 2002 ''' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå