Gå til innhold

Noe til å ha over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...bare skuldre. Leter livet av meg, men finner ingen som jeg faller for direkte. Er åpen for alle forslag og jeg setter kjempestor pris på hjelp nå.

Skal gifte oss i april og da blir det veldig kaldt med nakne skuldre...

Noen som kan anbefale noe?

:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme. Vi skal gifte oss i begynnelsen av mars, og da er det nok enda kaldere. Jeg vil ikke ha en sånn typisk kåpe som mange vinterbruder har. Jeg har kjøpt en hvit juksepels-sak på Cubus. Blir som et kast bare tykkere, holder nok ikke ute, men kan være grei å ha om det blir litt kaldt inne og.

Skrevet

Jeg har et hvitt pashmina-skjerf som jeg hadde tenkt til å bruke. Det er både godt og varmt, samtidig som det er lett å ta av og på etter behov. Man kan jo også sy på noe pynt hvis man vil gjøre litt mer ut av det.

Skrevet

Du må nok forklare meg litt nærmere om hva ett pashmina-skjerf er :klø:

hvor stort er dette skjerfet feks ?

Skrevet

Joa, noe slikt kan jo absolutt være løsningen. Hvor i Oslo finner jeg Tie-Rack?

Skrevet

Det er ihvertfall en på Oslo City, ca tredje butikken til vesntre når du kommer inn hovedinngangen.

Skrevet

Det er i hvert fall en Tie Rack på Oslo City, på venstre side hvis du kommer inn "hovedinngangen" (den mot Byporten - ikke over brua).

Skrevet

Takker og bukker :blomst_opp:

Får se om det ikke blir en bytur på meg !

Er åpen for flere forslag også jeg...

Skrevet

Jeg skal ha stor kappe jeg :sjarmor: med hette med pelskant :) Den er knallfin :)

Skrevet
Jeg skal ha stor kappe jeg :sjarmor: med hette med pelskant :) Den er knallfin :)

Jeg også! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt på siden men... Når i aril skal dere gifte dere *Kaisa*? Vi gifter oss 16. april. Har ikke sett noen andre her som gifter seg i april.

Gjest Brud2005
Skrevet
Joa, noe slikt kan jo absolutt være løsningen. Hvor i Oslo finner jeg Tie-Rack?

Er ikke de på Sandvika Storsenter også? Tror det. Og Gardermoen hvis du skal ut og reise.. :-?

Skrevet
Litt på siden men... Når i aril skal dere gifte dere *Kaisa*? Vi gifter oss 16. april. Har ikke sett noen andre her som gifter seg i april.

Vi gifter oss også 16. april. :hjertesmil:

Skrevet

Jeg også! :P

Hørtes fin ut. Har dere bilde eller link?

Skrevet

Den var kjempelekker Arwen! :rosasmil:

Skrevet

Jeg gifter meg og i april...30. men jeg har ikke tenkt på å ha noe over skuldrene, trodde ikke det pleide å være så kaldt i april måned. de siste åra har april vært en mild og fin måte.men lurer nå på om jeg og kanskje skal skaffe meg et sjal.er jo godt å ha noe over skuldrene da i tilfelle......

Skrevet

På brudesalongen i Sandegfjord prøve jeg et kort cape (?) som gikk ca til midjen. Det var i et tynt silkeaktig stoff og med baby-dun langs kanten. Det var supersøtt, og har vledig lysst på et slikt, selv om jeg skal gifte meg i juli. (er jo i NordNorge - man vet aldri på temperaturen der)

Kanskje noe slikt, men med et litt tykkere stoff kunne vært noe for mars/april brudene??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...