*Kaisa* Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 ...bare skuldre. Leter livet av meg, men finner ingen som jeg faller for direkte. Er åpen for alle forslag og jeg setter kjempestor pris på hjelp nå. Skal gifte oss i april og da blir det veldig kaldt med nakne skuldre... Noen som kan anbefale noe? :klø:
OleBrumm Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 Jeg sliter med det samme. Vi skal gifte oss i begynnelsen av mars, og da er det nok enda kaldere. Jeg vil ikke ha en sånn typisk kåpe som mange vinterbruder har. Jeg har kjøpt en hvit juksepels-sak på Cubus. Blir som et kast bare tykkere, holder nok ikke ute, men kan være grei å ha om det blir litt kaldt inne og.
Coria Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har et hvitt pashmina-skjerf som jeg hadde tenkt til å bruke. Det er både godt og varmt, samtidig som det er lett å ta av og på etter behov. Man kan jo også sy på noe pynt hvis man vil gjøre litt mer ut av det.
*Kaisa* Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2005 Du må nok forklare meg litt nærmere om hva ett pashmina-skjerf er :klø: hvor stort er dette skjerfet feks ?
Olifant Skrevet 5. januar 2005 #5 Skrevet 5. januar 2005 For mer info om Pashmina: http://oprah.oxygen.com/tows/pastshows/tow...0000306_c.jhtml Du finner sikkert massevis av bilder hvis du søker i google. Hvis du har Tie-Rack i nærheten av der du bor så har de et godt utvalg.
*Kaisa* Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2005 Joa, noe slikt kan jo absolutt være løsningen. Hvor i Oslo finner jeg Tie-Rack?
Olifant Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 Det er ihvertfall en på Oslo City, ca tredje butikken til vesntre når du kommer inn hovedinngangen.
ragsan Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Det er i hvert fall en Tie Rack på Oslo City, på venstre side hvis du kommer inn "hovedinngangen" (den mot Byporten - ikke over brua).
*Kaisa* Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2005 Takker og bukker :blomst_opp: Får se om det ikke blir en bytur på meg ! Er åpen for flere forslag også jeg...
Arwen Skrevet 5. januar 2005 #10 Skrevet 5. januar 2005 Jeg skal ha stor kappe jeg med hette med pelskant Den er knallfin
Cajsa Skrevet 5. januar 2005 #11 Skrevet 5. januar 2005 Jeg skal ha stor kappe jeg med hette med pelskant Den er knallfin Jeg også!
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #12 Skrevet 5. januar 2005 Litt på siden men... Når i aril skal dere gifte dere *Kaisa*? Vi gifter oss 16. april. Har ikke sett noen andre her som gifter seg i april.
Gjest Brud2005 Skrevet 5. januar 2005 #13 Skrevet 5. januar 2005 Joa, noe slikt kan jo absolutt være løsningen. Hvor i Oslo finner jeg Tie-Rack? Er ikke de på Sandvika Storsenter også? Tror det. Og Gardermoen hvis du skal ut og reise.. :-?
*Kaisa* Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2005 Litt på siden men... Når i aril skal dere gifte dere *Kaisa*? Vi gifter oss 16. april. Har ikke sett noen andre her som gifter seg i april. Vi gifter oss også 16. april.
*Kaisa* Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2005 Jeg også! Hørtes fin ut. Har dere bilde eller link?
Arwen Skrevet 6. januar 2005 #16 Skrevet 6. januar 2005 http://home.earthlink.net/~celebrations1/s...tures/cape4.jpg fant dette bildet på ebay jeg har bestilt min fra boda brud, men det var den siste her er det flere bilder: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...ssPageName=WDVW
*Kaisa* Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #17 Skrevet 6. januar 2005 Den var kjempelekker Arwen! :rosasmil:
linky Skrevet 6. januar 2005 #19 Skrevet 6. januar 2005 Jeg gifter meg og i april...30. men jeg har ikke tenkt på å ha noe over skuldrene, trodde ikke det pleide å være så kaldt i april måned. de siste åra har april vært en mild og fin måte.men lurer nå på om jeg og kanskje skal skaffe meg et sjal.er jo godt å ha noe over skuldrene da i tilfelle......
smilepia Skrevet 7. januar 2005 #20 Skrevet 7. januar 2005 På brudesalongen i Sandegfjord prøve jeg et kort cape (?) som gikk ca til midjen. Det var i et tynt silkeaktig stoff og med baby-dun langs kanten. Det var supersøtt, og har vledig lysst på et slikt, selv om jeg skal gifte meg i juli. (er jo i NordNorge - man vet aldri på temperaturen der) Kanskje noe slikt, men med et litt tykkere stoff kunne vært noe for mars/april brudene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå