AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Hei, Noen som har greie på om hvor mye fett man kan ha før muskler ikke vises? Jeg er en dame som jogger daglig, ikke mye, men feks i ti min. Dette har jeg gjort siden før jul. Nå ser jeg at jeg har definerte magemuskler og lårmuskler, tilogmed på armene da jeg bærer hjem tunge bæreposer hver dag..( jeg liker å løfte ) Jeg vil gjerne trene mer muskler, men med fulltidsjobb og små barn så blir dette bare i tankene.. Jeg veier 72 kilo og er 165, og holder meg på 70 kilo om jeg jogger daglig og spiser sånn passe greit. Her har jeg vært siden jeg begynte å jogge med et par kilo til og fra. Jeg har MASSE ekstra fett, spesielt på lår og mage og armer men musklene synes likevel, pga joggingen. Dette har skjedd gradvis med ble obs på det når jeg tok et bilde i går..Er det mulig for kvinner at muskler vises selv om man har så mye ekstra fett? Det jeg ser er, en V på magen, og en linje midt på, og antydning til vaskebrett (!) Lårmuskel som står utover. knærne mine har lite fett og har dermed fått veldig definert muskulatur av denne løpingen. Ser stor forskjell på beina mine. Men med ti kilo ekstra vekt?? er det mulig? Anonymkode: 3b036...a44
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 man er aldri så tynn som man tror før man blir feit :). 70 kg er fin vekt!. hilsen tidligere bulimi pasient... du virker litt for opptatt av dette... slapp av å lev ett fint liv. Anonymkode: 97ce9...8ea 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Vi er forskjellig bygget, og du er nok bare naturlig muskuløs. Selv har jeg problemer med å få synlige muskler, selv om jeg trener og har en BMI på 20. Er klassisk "skinnyfat" naturlig. Anonymkode: f98ef...73a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 Jeg har vanskelig for å tro dette. Om du har så mye fett som du sier, og med den vekten /høyden så klarer jeg ikke å se for meg at du har synlige magemuskler . Spesielt ikke av å bare jogge i 10 min om dagen. Anonymkode: d4ace...775 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vanskelig for å tro dette. Om du har så mye fett som du sier, og med den vekten /høyden så klarer jeg ikke å se for meg at du har synlige magemuskler . Spesielt ikke av å bare jogge i 10 min om dagen. Anonymkode: d4ace...775 Takk ja, samme her! Fatter ikke at det går an. Jeg har masse masse fett, men jeg ser jo disse musklene mine. Skulle lagt ut bilde her, men har ikke lyst å bli gjenkjent. -TS Anonymkode: 3b036...a44
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk ja, samme her! Fatter ikke at det går an. Jeg har masse masse fett, men jeg ser jo disse musklene mine. Skulle lagt ut bilde her, men har ikke lyst å bli gjenkjent. -TS Anonymkode: 3b036...a44 Du er heldig om det er fakta da 😂👍🏼 Anonymkode: d4ace...775
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk ja, samme her! Fatter ikke at det går an. Jeg har masse masse fett, men jeg ser jo disse musklene mine. Skulle lagt ut bilde her, men har ikke lyst å bli gjenkjent. -TS Anonymkode: 3b036...a44 Hva baserer du det at du har masse masse fett på? Du virker å basere det på at du er 10 kg overvektig. Man kan være 10 kg overvektig og fremdeles ha lav fettprosent. Hvis du ser musklene så tydelig som du beskriver høres det helt urealistisk ut at du skulle ha masse overflødig fett. Anonymkode: 6b720...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå