Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være tegn på interesse? :)

Anonymkode: 8eede...777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller at han har noe i halsen. Alt er mulig, men jeg tror at et kremt er et kremt verken ,er eller mindre. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke tatt det som et hint...

AnonymBruker
Skrevet

Eller at han har noe i halsen... innbilsk mutch? 

Anonymkode: 01d5a...d17

AnonymBruker
Skrevet

Tviler. Enten har han noe i halsen eller så har du noe på buksa / dopapir under skoen / buse i nesa han prøver å hinte til.
Kremting er vel det minst sjarmerende man kan gjøre så tviler på noen gjør det for å vise interesse.

Anonymkode: 4c896...9ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det om jeg ønsker å gi et best mulig inntrykk på noen:) Det resulterer i at jeg blir litt nervøs, for jeg vil jo at stemmen skal være stødig og normal(og ikke røpe at jeg er spent/nervøs)..

Er menn ulike der?

Skrevet

Haha. Nei, kremting betyr at man har noe i halsen. Hvis noe, så prøver jeg å unngå unødvendig kremting/hosting etc. i nærheten av damer. Det finnes mange tegn på interesse, men jeg tror ikke kremting er et av dem. :icon_lol:

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

:sprettoy:

Kremting betyr at man er litt groggy i halsen.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være tegn på interesse? :)

Nei

Anonymkode: 1523b...e34

Gjest NotNaomi
Skrevet

Nå er kan kremting være tegn på en viss usikkerhet. Som en skrev over her,så vil en at stemmen skal lyde mest mulig klær og normal. 

Rart ikke flere her vet det? Men hvorfor usikkerheten oppstår er jo vanskelig å si.

Skrevet

Stakkars mannfolk som ikke kan renske stemmen en gang uten at enkelte innbilske kvinner tror de er interessert. Kan ikke være lett å være mann ass. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...