AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Da begynte jeg å jobbe som tømrer, jobber i et akkordlag, der løfter jeg gipsplater på dagen lang osv. En vanlig gipsplate veier 24 kg, 3 m lang 90 cm bred, og en hardgips plate veier mer enn 30. Gikk opp 5 kg på en så kort tid, har prøvd å gå ned igjen, men neida, står fast på 65! Vil ned til 58, min trivselsvekt. Men som tømrer kan jeg ikke forvente så mye, muskler veier jo mer enn fett. Kroppen er blitt litt strammere. Jeg spiser ikke så mye heller. Det går i kylling, grønnsaker, litt brød og knekkebrød, litt nøtter. Unne meg litt i helgene, men ellers. Ps - jeg er jente Anonymkode: 866bd...37f
doremifa Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Glem kiloene hvis kroppen er blitt strammere, for dette er antageligvis rein muskelmasse som du har behov for i arbeidet. Men godt utviklet muskulatur, er det naturlig at du får en annen trivselsvekt. Midjemål er langt bedre for å sjekke om du har uheldig fett. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Hvorfor så opptatt av noen tall på en plate? Hva spiller vekta for rolle, når kroppen er sunn og sterk og du har en normalt lav fettprosent? Du er jo mye sunnere enn mange som veier mindre enn deg. Så nå sulter du deg for et ubetydelig tall? Idioti! Vær sjeleglad for en sunn og sterk kropp du. *oppgitt* Anonymkode: 96228...8c4 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 På 23.6.2017 den 21.19, AnonymBruker skrev: Jeg spiser ikke så mye heller. Det går i kylling, grønnsaker, litt brød og knekkebrød, litt nøtter. Unne meg litt i helgene, men ellers. Ps - jeg er jente Anonymkode: 866bd...37f Du er i alle fall på god vei til å miste de 5 kilo siden du spiser så lite, og de kiloene vil være muskulatur. Vil du virkelig miste muskulatur du behøver for å utføre jobben din uten å skade deg selv? Anonymkode: 62eff...983 3
Gjest Regn Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 Kast vekta, spis sunt og normalt, kos deg i blant og beveg deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå